[modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 101
Joined: Sun Oct 04, 2009 7:06 pm

[modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by 3bitt »

Siemka.Mam pytanie.Jak ustawić w editorze przy umiejętnośćiach postaci żeby np poziom umiejętności inżyniera 15 albo 20 ?? Da sie tak bo w modzie ph3noma jest że ted ma 15 naukowca.Jeśli ktoś wie jak to zrobić niech powie :)

// Na przyszłość nazywaj temat adekwatnie do problemu. Poprawione.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by Serpent »

Prosty kod:

Code: Select all

export ident1;

export function postac_z_lvl_15;
begin
    PrepareHuman(1,class_soldier,15); // 15 to lvl15
      hc_importance:=0;
      hc_name :='';

      uc_nation:=NACJA;
      uc_side:=STRONA;

      hc_noskilllimit := true;
       ident1=CreateHuman;
       PlaceUnitXY(ident1,x,y,false);
end;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 101
Joined: Sun Oct 04, 2009 7:06 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by 3bitt »

Dzięki

// Wytrzymaj od postowania 'dzięki, proszę' etc. Taką wiadomość możesz wysłać na PW.
User avatar
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 101
Joined: Sun Oct 04, 2009 7:06 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by 3bitt »

A jeszcze mam takie pytanie nie chce zakładać nowego tematu.
Mam problem mianowicie w modzie Arabska Kampania czyli tam gdzie jest Johan Erzee.
Jestem w 3 misji gdzie trzeba rozwalić miotaczami ognia baze ruska no ale jak wjade chce zniszczyc sklad lab bunkry kosz itp to po jakims czasie wycofuja sie ludzie ruskiej bazy a szejk opierdala Johana.Nawet nie mozna sie naprawic ani nic

Jak przejsc ta misje ?? Jeśli ktoś grał w tego moda i wie niech mi powie
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by Serpent »

To jest OT :|
Po prostu o ile dobrze pamiętam trzeba szybko zaatakować od zachodu piechotą, po za tym ten mod jest nie dokończony.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by DrCzurak »

3Bit, próboj póki nie zrobisz misji. Według mnie czekanie na solucje nie sprawia radości z gry.
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by czeresniaczek1 »

Odkopuję temat po zastosowaniu tej funkcji pokazuje poziom postaci 15,20,50 ale w punktach doświadczenia 0 (10 lvl = 2400000) a np 15 lvl =0 .Tak się dzieje przy edycji postaci w sailu i pliku start w Campaigns, jest jakiś sposób aby w punktach doświadczenia była pokazywana liczba punktów.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by Don Hard »

Jak na twardo zrobisz powyżej 10 poziomu to punkty doświadczenia mają zawsze wartość 0.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by czeresniaczek1 »

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym na twardo.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by Don Hard »

czeresniaczek1 wrote: Wed Mar 10, 2021 7:41 pm Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym na twardo.
Nieważne, poprostu się nie da i tyle. Jeśli zrobisz postać z poziomem większym niż 10 to punkty będą miały wartość 0.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: [modding] Poziomy postaci powyżej 10-tego lvlu.

Post by czeresniaczek1 »

Dzięki czyl znowu ograniczenia w Sailu.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
Post Reply