Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
MacGyver
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 17
Joined: Thu Dec 30, 2010 10:21 pm

Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by MacGyver »

Witam
Mam problem z załadowaniem postaci z poprzedniej misji...
W ogóle żadna postać się nie pojawia w next misji...

Kod z Poprzedniej misji...

Code: Select all

every 0$1 trigger FilterUnitsExceptArea(Area26,[[f_side,1],[f_type,unit_human]])=0 marked 21 do
 begin
  Enable(20);
  Enable(19);
  AddMedal('Con',2);
     Dwait (0$6);
     Enable(20);
     Enable(19);
     GiveMedals('MAIN');
     RewardPeople([Roman,snajper,doktorek,zolnierz1,zolnierz2]);
   SaveCharacters(Roman,'Roman');
   SaveCharacters(zolnierz1,'zolnierz1');
   SaveCharacters(zolnierz2,'zolnierz2');
   SaveCHaracters(snajper,'snajper');
   SaveCharacters(doktorek,'doktorek');
   SaveCharacters(nasz1,'nasz1');
   SaveCharacters(nasz2,'nasz2');
   SaveCharacters(nasz3,'nasz3');
   SaveCharacters(nasz4,'nasz4');
   SaveCharacters(nasz5,'nasz5');
     ;YouWin;
end;

Kod Z następnej misji...

Code: Select all

every 0$1 do
begin
           Roman=CreateCharacterSet('Roman');
           snajper=CreateCharacterSet('snajper');
           doktorek=CreateCharacterSet('doktorek');
           zolnierz1=CreateCharacterSet('zolnierz1');
           zolnierz2=CreateCharacterSet('zolnierz2');
           nasz1=CreateCharacterSet('nasz1');
           nasz2=CreateCharacterSet('nasz2');
           nasz3=CreateCHaracterSet('nasz3');
           nasz4=CreateCharacterSet('nasz4');
           nasz5=CreateCharacterSet('nasz5');
                  PlaceUnitArea(Roman,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(snajper,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(doktorek,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(zolnierz1,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(zolnierz2,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(nasz1,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(nasz2,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(nasz3,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(nasz4,Area20,false);
                  PlaceUnitArea(nasz5,Area20,false);
end;
Za pomoc z góry THX
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Nitek »

Spróbuj wywalić "set" i dać po prostu CreateCharacter
MacGyver
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 17
Joined: Thu Dec 30, 2010 10:21 pm

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by MacGyver »

Nie działa ...

@Edit...

Wszystko działa ale tylko jak włączę grę - w edytorze nie działa ...
Trochę kłopot będzie sprawdzać jak wszystko działa...
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Serpent »

Dlatego też testuje się mody w grze ;]

Poza tym:

Code: Select all

Dwait (0$6);
Używa się tylko gdy masz włączone DialogueOn; a jeżeli nie ma Dialogue wtedy używasz Wait.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Nitek »

Kliknij prawym przyciskiem myszy na skrót do OW i po "Ścieżka_z_grą\Original War\Owar.exe" dodaj multiowar - nie będziesz musiał wyłączać edytora za każdym razem. U mnie wygląda to tak:
"D:\Gry\Original War\Owar.exe" skip multiowar
Ogólnie w edytorze to nie działa, bo włącza od razu kontynuację i nie ma postaci z poprzedniej części misji i nie ma co tworzyć, bo tego nie ma.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Serpent »

Edytor nie korzysta z Save'ów dlatego też nie wczytuje postaci proste.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Nitek »

Serpent wrote:Edytor nie korzysta z Save'ów dlatego też nie wczytuje postaci proste.
Korzysta. Możesz normalnie załadować save. Nie wczytuje postaci bo były np. w mapie 02 zapisane, a on odpalił od razu przykładowo 02_cont, dlatego ich nie ma.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by ph3nom »

Zamiast samego CreateCharacter możesz użyć:

Code: Select all

if TestCharacters('id_postaci') then
  id_postaci := CreateCharacter('id_postaci')
else
  id_postaci := NewCharacter('id_postaci');
Nadaje się idealnie do testowania w Edytorze :)

edit: poprawka
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by Radzio »

Z zastrzeżeniem, że ma je w pliku start.txt
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Nie działa ładowanei postaci z poprzedniej misji

Post by ph3nom »

No tak, w przeciwnym wypadku to:

Code: Select all

if TestCharacters('id_postaci') then
  id_postaci := CreateCharacter('id_postaci')
else
  begin
    InitHc;
    PrepareHuman(płeć, klasa, poziom);
    id_postaci := CreateHuman;
  end;
Oczywiście wyżej musi być:

Code: Select all

InitUc;
uc_side := strona_postaci;
Image
Post Reply