Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Anarchy wrote:Kurde, chłopie. Tworzysz te twory, które zwiesz modami już rok. Wciąż pytasz o absolutne podstawy, z którymi nawet ja nie mam problemu, mimo że kodu saila nie widziałem od kilku lat. Zacznij coś ogarniać, bo wstyd...
Szukałem tego na forum i nie było, więc nie moja wina że kod sam w mojej głowie się pojawił.
Image
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Anarchy »

Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Anarchy wrote:Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
To rozumiem. Ps. Może ktoś zapodać kod?
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Szulce »

Creative wrote:Szukam kodu do aktywowania arei kilkoma postaciami.
Skoro rozumiesz, o co chodzi w programowaniu, to tylko spróbuję Cię nakierować. Przypisz odpowiednie jednostki do jakiegoś zbioru i wklep kod z every (najbardziej amatorskie rozwiązanie z możliwych) - w sam raz na potrzeby moda i Twoje umiejętności. :amhello:
Image
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by MasterKiller »

@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller wrote:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Szulce »

MasterKiller wrote:@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller wrote:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Trolle raczej nie wydają modów, tylko zaśmiecają forum bezsensownymi postami, nieprawdaż? :wink:
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

Spoiler:
Image
Kurde a to co Creative? Czy to nie ściąga? fajna funkcja, polecam.

Spoiler:
Image
Kurde jest tego więcej! no nie wierze, a Ty Creative? patrz jak fajnie wyjaśnione, aż nie trzeba iść na forum, bo jest to podane w OW. kurde.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

A tego w edytorze nie widziałem. Dzięki.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

Creative wrote:Ps. Może ktoś zapodać kod?
Tutaj masz przykładowy kod, na zmianę jednostki za pomocą filtra do CoxAndMoszny.

// Jest to próba zapoznania Ciebie Fashionie, z tym jak działa filtr do kawy, przykładowo użyłem komendy SetSide, więc jak widzisz Filtr to nie sama komenda jak ComEnterUnit, PlaceHumanInBlackmenMod, bo możesz je wykorzystywać w różny sposób. //
Spoiler:
SetSide(FilterBlackmenInArea(CoxAndMoszna,[[f_side,Patch1.0]]),Patch1.1);
Już tłumaczę Blakuś

SetSide - zmiana strony danych identów (w tym wypadku jak widzisz, zmiana stron dotoczy wszystkich ludzi danego koloru na danej arenie.)

FilterBlackmenInArea - Potocznie zwane FilterUnitsInArea, czyli z tłumaczenia dosłownego. FiltrowaćJednostkiWObszarze

CoxAndMoszna - potocznie (znowu), wpisujesz tutaj nazwę swojej Arei, polecam ustawić je jako CoxAndMosznal i l +1 no wiesz

f_side - no wiesz, to jest strona, powiedz że wiedziałeś... powiedz!

Patch 1.0 / Patch 1.1 - potocznie, polecam wstawić tam cyfry od 0 do -8 (ciekawe czy zrozumie.) ||| Chodzi o to, że w momencie gdy ten SetSide ma zadziałaś, to przefiltruje Ci blackmenów na arenie CoxAndMoszna i zmieni ich strone z Patcha 1.0 na patch 1.1
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Mam problem w jednej misji. Chodzi o to, że włączę gdy misję w edytorze; gdy jestem w grze po wyświetleniu celów misji występuje taki komunikat: postać 1 nie żyje. przegrałeś.
Tej postaci nie ma na mapie ale ma się aktywować inną postacią przy pomocy arei.
Tego błędu nie powinno być. Co zrobić?
Last edited by Creative on Mon Dec 07, 2015 2:34 pm, edited 3 times in total.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

wciąż myślę co chciałeś nam powiedzieć. Ktoś przetłumaczy? xD
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

Chyba tłumaczone to było przez fashiony.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Poprawione.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Bartek Sz. wrote:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...
Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Xander wrote:1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Dzięki za pomoc.
Image
Post Reply