Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1238
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Creative »

Dzięki, jaki jest kod że jak po zaatakowaniu sojusznika jest you lost-> zaatakowałeś sojusznika.
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Backero »

W SAILu (w dużym skrócie):

Code: Select all

on contact(twoja_strona,strona_sojusznika) do youlost('zaatakowales_sojusznika');
I w texts.txt:

Code: Select all

| zaatakowales_sojusznika
Zaatakowałeś sojusznika.
Słowo "Przegrałeś" doda się do tego tekstu automatycznie. Jeśli sojuszników jest kilku, to dodajesz warunek alternatywy lub dublujesz ten sam.

Wydaje mi się, że ten kod jest na tyle podstawowy, że powinieneś znaleźć go w Modding Archive na forum. I na tyle prosty, że mógłbyś go tam nie znaleźć, tylko samemu na Niego wpaść. Używaj tools->Identify, tam masz wszystkie przykłady zastosowania prostych funkcji, wystarczy znać angielski na poziomie podstawowym oraz podstawy logiki i algorytmiki. Bo póki co to widzę, że cała społeczność robi tego moda za Ciebie, a Ty tylko kleisz to wszystko w jedną całość i się pod tym podpisujesz.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1238
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Creative »

Ok jest jeszcze jeden problem bo po przejściu do wybranej arei, oddział zamiast atakować cały czas przychodzi do arei i wraca skąd przybywa.

atak1- teren bazy
Area31- tam gdzie sie pojawiaja
Spoiler:
export soldat1,soldat2,soldat3,mechanik1,mechanik2,hg1,hg2;
export function atak;

Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_class= CLASS_SOLDIER; PrepareSoldierSkills (2);
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
hc_class= CLASS_MECHANIC; PrepareMechanicSkills (2);
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
vc_chassis=ru_medium_wheeled;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_heavy_machine_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceUnitArea(soldat1,Area31,false);
PlaceUnitArea(soldat2,Area31,false);
PlaceUnitArea(soldat3,Area31,false);
PlaceUnitArea(hg1,Area31,false);
PlaceUnitArea(hg2,Area31,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],atak1);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
end;
Last edited by Creative on Wed Dec 31, 2014 1:21 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Szymiew »

AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
To tak w ogóle można? o.O

edit:

Był jakiś kod na tzw. atak w ziemię, dlaczego tego nie użyjesz?
Last edited by Szymiew on Wed Dec 31, 2014 1:21 pm, edited 1 time in total.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

Code: Select all

AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],atak1);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
Popraw to ;p

Szymiew szybszy :<
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1238
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Creative »

Szymiew wrote:
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],FilterAllUnits([f_side,1]));
To tak w ogóle można? o.O

edit:

Był jakiś kod na tzw. atak w ziemię, dlaczego tego nie użyjesz?
Tego kodu użyłem z tego tematu i go trochę przerobiłem.

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=530
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

No to pozdro, użyj AgressiveMove ;p
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Szymiew »

Mam wrotki hehe ; )

anyway, toto: ComAgressiveMove(units:plist, x:integer, y:integer)

---

osz ty, ukradłeś mi wrotki :x
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

No wybacz :<
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Szymiew »

spoko, i tak za dużo paliły, nie wypłacałem się
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1238
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Creative »

Nie wiem jak to teraz edytować: Tak?
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],ComAgressiveMove(units:plist, x:57, y:28));
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

Nie no leżę xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Widać że nawet podstaw angielskiego nie znasz skoro nie umiesz zedytować poprawnie .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Szymiew »

Może weź się za coś innego Creative. Na przykład: postrimowałbyś Multiplayera OW na Twitchu. W twojego moda i tak nikt nie będzie grał, a na taką transmisję pewnie byłby popyt.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

A kto wie, może jakieś dotacje dostaniesz.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1238
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Wątek roboczy

Post by Creative »

Może ktoś pomóc ? ( mam jeszcze siły na moda)

AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,hg1,hg2],ComAgressiveMove(units:plist, x:57, y:28));
Image
Post Reply