Page 1 of 26

Creative modding - Wątek roboczy

Posted: Mon Apr 30, 2012 4:06 pm
by Creative
Witam postanowiłem zrobić moda , mam już dialogi , cele misji ale mam problemy.
Otóż to : Proszę sprawdzić kod. ( Szukam ludzi którzy zrobią ze mną tego moda )
Zrobiłem 2 kod i też nie działa.
Spoiler:
every 0$1 trigger FilterUnitsInArea(Area02,S1)>0 do
begin
enable;
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;

disable;
end;
Kod Sail
Spoiler:
Starting
Enable(001);
begin
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001);
end;

// I zaczynasz robić nowy blok piszac w tym module

Every 0$01 trigger IsInArea(S1,Area02) or IsInArea(R1,Area02) or IsInArea(A1,Area02)

begin
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2);
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001); // dezaktywuje blok
end;
Nie wiem co zrobić bo bład mi wyskakuje , bo robie kod ; tak że po wjechaniu na aree dialog jest.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 4:38 pm
by Serpent
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 4:46 pm
by Creative
Nie rozumiem wszystko się zgadza powinno być dobrze , text01 wszystko jest tak jak w sailu , dalej bład wywala.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 4:49 pm
by Serpent
Nie zgadza się, jeżeli masz problemy ze wzrokiem zapraszam do odwiedzin u specjalisty.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 5:04 pm
by Creative
No to ja już nie wiem , gdzie błąd jest.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 5:56 pm
by Radzio
Zgubiłeś apostrof.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 6:02 pm
by Creative
Radzio wrote:Zgubiłeś apostrof.
Gdzie dokładnie ? Może ktoś łaskawie wytłumaczyć ?

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 6:49 pm
by tomek795
Say(R1,'D2-Rayan-2);|Say(R1,'D2-Rayan-2');

Zaznaczyłem ci na zółto róznice miedzy twoim kodem a kodem Serpenta. Na wszelki wypadek powiekszyłem jej rozmiar.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 7:02 pm
by Creative
Dzięki poprawiłem , edytowałem kod na stronie proszę sprawdzić.
Ten mój kod nie działa , pomimo że 3 postacie weszły w dany teren.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 7:45 pm
by Serpent

Code: Select all

every 0$1 trigger FilterUnitsInArea(Area02,S1)>0 do
Bo tego się tak nie robi.


Powinno być:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(un, area) and IsInArea(un, area) and IsInArea(un, area) do
begin
// kod
end;

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 7:55 pm
by Creative
Dzięki za pomoc, dobrze wszystko działa,jeśli będę miał problem to edytuje posta.

EDIT: Dialog niekiedy się nie wyświetla a niekiedy nie , i tu jest problem.
Spoiler:
Every 0$01 trigger IsInArea(S1, Area02) and IsInArea(R1, Area02) and IsInArea(A1, Area02) do
begin
marked 001
Enable(001);
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001);
end;

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Mon Apr 30, 2012 9:29 pm
by Serpent
BlackMen wrote: Every 0$01 trigger IsInArea(S1, Area02) and IsInArea(R1, Area02) and IsInArea(A1, Area02) do
begin
marked 001
Enable(001);
Eee?

Ty poczytaj najpierw kilka tutków dot. modowania i spróbuj ponownie.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 10:55 am
by Creative
Mam kolejny kod nie jestem do niego pewny , powtarzają mi się misje a kod jest taki :
Spoiler:
# M1
Add Main cel01
// cos tam
#
# 01
Out cel01
#

# M2
Add Main cel02
// cos tam
#
# 02
Out cel02
#
# M3
Add Main cel03
// cos tam
#
# 03
Out cel03
#
# M4
Add Main cel04
// cos tam
# 04
Out cel04
#

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 11:18 am
by Radzio
Za mało krzyżyków. Poza tym, nie masz jak wykreślać tych celów, gdyż dajesz ten sam ident wykreśleniu co dodaniu. ;-P

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Posted: Tue May 01, 2012 11:31 am
by Creative
Zobacz poprawiłem kod . Myśle że teraz jest dobrze.