Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Creative modding - Wątek roboczy

Post by Creative »

Witam postanowiłem zrobić moda , mam już dialogi , cele misji ale mam problemy.
Otóż to : Proszę sprawdzić kod. ( Szukam ludzi którzy zrobią ze mną tego moda )
Zrobiłem 2 kod i też nie działa.
Spoiler:
every 0$1 trigger FilterUnitsInArea(Area02,S1)>0 do
begin
enable;
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;

disable;
end;
Kod Sail
Spoiler:
Starting
Enable(001);
begin
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001);
end;

// I zaczynasz robić nowy blok piszac w tym module

Every 0$01 trigger IsInArea(S1,Area02) or IsInArea(R1,Area02) or IsInArea(A1,Area02)

begin
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2);
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001); // dezaktywuje blok
end;
Nie wiem co zrobić bo bład mi wyskakuje , bo robie kod ; tak że po wjechaniu na aree dialog jest.
Last edited by Creative on Fri Jan 01, 2016 12:20 pm, edited 17 times in total.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Serpent »

Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Nie rozumiem wszystko się zgadza powinno być dobrze , text01 wszystko jest tak jak w sailu , dalej bład wywala.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Serpent »

Nie zgadza się, jeżeli masz problemy ze wzrokiem zapraszam do odwiedzin u specjalisty.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

No to ja już nie wiem , gdzie błąd jest.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Zgubiłeś apostrof.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Radzio wrote:Zgubiłeś apostrof.
Gdzie dokładnie ? Może ktoś łaskawie wytłumaczyć ?
Image
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 203
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by tomek795 »

Say(R1,'D2-Rayan-2);|Say(R1,'D2-Rayan-2');

Zaznaczyłem ci na zółto róznice miedzy twoim kodem a kodem Serpenta. Na wszelki wypadek powiekszyłem jej rozmiar.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Dzięki poprawiłem , edytowałem kod na stronie proszę sprawdzić.
Ten mój kod nie działa , pomimo że 3 postacie weszły w dany teren.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Serpent »

Code: Select all

every 0$1 trigger FilterUnitsInArea(Area02,S1)>0 do
Bo tego się tak nie robi.


Powinno być:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(un, area) and IsInArea(un, area) and IsInArea(un, area) do
begin
// kod
end;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Dzięki za pomoc, dobrze wszystko działa,jeśli będę miał problem to edytuje posta.

EDIT: Dialog niekiedy się nie wyświetla a niekiedy nie , i tu jest problem.
Spoiler:
Every 0$01 trigger IsInArea(S1, Area02) and IsInArea(R1, Area02) and IsInArea(A1, Area02) do
begin
marked 001
Enable(001);
DialogueOn;
Say(S1,'D2-Scoot-1');
SayRadio(P1,'D2-Paul-1');
Say(S1,'D2-Scoot-2');
Say(S1,'D2-Scoot-3');
Say(A1,'D2-Alcatraz-1');
Say(R1,'D2-Rayan-1');
Say(S1,'D2-Scoot-4');
Say(A1,'D2-Alcatraz-2');
Say(S1,'D2-Scoot-5');
Say(R1,'D2-Rayan-2');
Say(A1,'D2-Alcatraz-3');
DialogueOff;
disable(001);
end;
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Serpent »

BlackMen wrote: Every 0$01 trigger IsInArea(S1, Area02) and IsInArea(R1, Area02) and IsInArea(A1, Area02) do
begin
marked 001
Enable(001);
Eee?

Ty poczytaj najpierw kilka tutków dot. modowania i spróbuj ponownie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Mam kolejny kod nie jestem do niego pewny , powtarzają mi się misje a kod jest taki :
Spoiler:
# M1
Add Main cel01
// cos tam
#
# 01
Out cel01
#

# M2
Add Main cel02
// cos tam
#
# 02
Out cel02
#
# M3
Add Main cel03
// cos tam
#
# 03
Out cel03
#
# M4
Add Main cel04
// cos tam
# 04
Out cel04
#
Last edited by Creative on Tue May 01, 2012 11:33 am, edited 3 times in total.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Za mało krzyżyków. Poza tym, nie masz jak wykreślać tych celów, gdyż dajesz ten sam ident wykreśleniu co dodaniu. ;-P
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Zobacz poprawiłem kod . Myśle że teraz jest dobrze.
Image
Post Reply