Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
ja po prostu nie mam pytań. po-prostu-kur*a-nie-mam-pytań.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Bartek Sz. wrote:BLACKMEN: "A zrobię se strone. Ch*j że z błędami, ale będzie. To nic, że żadna z przeglądarek nie będzie umiała jej dobrze wyświetlić, przecież mam same gotowce od wszystkich, to musi działać...". A potem się dziwić, że starzy wyjadacze na forach webmasterskich dostają kur*icy, bo taki, bez obrazy, id**ta przyjdzie i płacze, że czegoś nie może znaleźć. Manuali pełno. Abstrahując nawet od tworzenia stron, to do samego SAIL-a tego dużo jest. Ba, nawet sam edytor posiada manual w sobie, ale po co to komu przecież :v Xander, łączę się z Tobą w "bulu" :(
Nie będę czytać twoich wypocin ale mod i strona www to co innego.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

Bartek Sz. wrote:Jeśli chcesz powiedzieć, że zrobienie strony to coś łatwiejszego niż moda do OW, to zdziwisz się ile standardów trzeba spełnić, nim wypuścisz stronę dla swoich użytkowników. Nie musisz czytać moich "wypocin", aczkolwiek one tylko ukazują prawdę. Nie wiem, czy Ty zbierasz satysfakcję w robieniu innym pod górkę, nie obchodzi mnie to zbytnio. Jednak jeśli zrobisz stronę, a ja będę o tym wiedział na pewno, z automatu dodam je na czarne listy za niespełnienie standardów + jeśli będziesz się bawił w PHP, to znajdę luki w kodzie ukazując Ci, ile to kosztuje ciężkiej pracy i nauki. Coś o tym wiem, siedzę w tym od 7-8 lat, a moja wiedza i tak jest nadal uboga o pewne sprawy. Dlaczego? Ponieważ jest to dość rozległy temat.
Wg. Blackmena stworzenie strony to wgranie gotowych plików forum ...xD
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Beholder
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Dec 02, 2015 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Beholder »

Creative wrote: Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Dzięki za pomoc.
Zrobiles mody poniewaz uzytkownicy tego forum ci na to pozwolili, pytasz pewnie jak?
Odpowiedz jest prosta, ty pisales jaki masz problem a ktos ci odpisal i tak wydales pierwszy, drugi a teraz trzeci mod. Wiec jesli na chec to polega na pisaniu "Mam problem bo mi cele misji sie nie wyswietlaja" to przepraszam bardzo ale w taki sposob chcialbym napisac wlasny system lepszy od tego cholernego windowsa.
Jesli w ten sposob ma wygladac tworzenie "twojej" strony , nie bez powodu dalem w cudzyslow, to zycze ci powodzenia.
Image Omnomn nom nom
Image
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by MasterKiller »

Bartek Sz. wrote:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...

+∞
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Jak zrobić by AI atakowało wyznaczoną aree?
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Serpent »

Poprosić.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by 15DarkMaster1987 »

masz tutaj np:

ComAttackUnit (ident twojej jednostki,b_warehouse ); //atak na poszczególny cel
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
ComAttackPlace(ident twojej jednostki, x,y); // gdzie ''x'' i ''y'' to współrzędne,miejsce, które mają atakować
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Nefarem »

15DarkMaster1987 wrote:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by 15DarkMaster1987 »

Nefarem wrote:
15DarkMaster1987 wrote:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.

chwila, niech pomyśli 8)
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Xander »

jak zrobić, by Creative zaczął myśleć?
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Mam nowy błąd:

Image

kod:

http://pastebin.ca/3286523
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Serpent »

Nie ma czegoś takiego jak:
[f_side, 1,2,3]

Filtr [f_side] przyjmuje jeden argument, a nie 3.

Musisz użyć złączeń filtrów [f_or].
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Creative »

Dzięki.

Potrzebuje dwóch kodów:
- laboratorium opracowuje wszystkie technologie
- fabryka robi dany pojazd.
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post by Szulce »

https://forum.original-war.net/viewtopi ... =18&t=1483
https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=591

5 minut w archiwum moddingu i proszę - jest (Cud! Dziwo!). Tech i pojazdy, niekoniecznie w tej kolejności (tak, wiem, że to dotyczy tylko jednego techa). Reszta jest w Twoich rękach i Twoja w tym sprawa, aby to odpowiednio napisać.
Image
Post Reply