Polski Česky English Français Русский Español
Home Site Original War Support Community Forums
Teraz jest So gru 03, 2016 7:41 am

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Co zrobić w misji 8 z operatorami moździerzy?
Ankieta wygasła Pt lip 27, 2012 12:58 pm
Wprowadzić ograniczenie dla moździerzy, stosowne do poziomu trudności  38%  38% [ 9 ]
Wprowadzić możliwość stawiania min  38%  38% [ 9 ]
Wyłączyć możliwość budowy nowych składów  13%  13% [ 3 ]
Wyłączyć możliwość budowy koszar  4%  4% [ 1 ]
Wyłączyć technologię moździerzową  8%  8% [ 2 ]
Pozostawić wszystko bez zmian  0%  0% [ 0 ]
Liczba głosów : 24
Autor Wiadomość
 Tytuł: [PL] misja 08
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 12:58 pm 
Offline Kung Führer
Kung Führer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 9:45 pm
Posty: 2561
Lokalizacja: Zielona Góra
McBenn poprosił mnie abym rozwiązał sprawę dot. misji nr 8.

O co chodzi?
Baza Rosjan na północnym zachodzie nie powinna być niszczona - okazuje się jednak, że niektórzy nadgorliwi gracze sukcesywnie ją zrównują z ziemią - mimo ciągłych poprawek. Na forum pojawiają się głosy, że należy wyłączyć możliwość tworzenia operatorów moździerzy. Moim zdaniem to zły pomysł.
Kolejnym zaproponowanym przez Was elementem jest możliwość stawiania min - doskonale się z tym zgadzam. W misji rosyjskiej Arabowie dysponują już tą technologią

Sugerowana poprawka
Zamiast wyłączać całą technologię, można wprowadzić ograniczenie - takie jak w przypadku limitu pojazdów podczas gry multiplayer. Przykładowo na najniższym poziomie można zamienić 6 osób w operatorów, na średnim 3, na najtrudniejszym 2. Wyłączanie technologii jest, pod względem fabularnym, bezsensowne.

Ankieta
Ankieta jest tylko sugestią - nie ma mocy decyzyjnej (czyli jeśli 30 osób zaznaczy trololo a 5 omnomnom to nie oznacza to, że wprowadzona zostanie opcja trololol). Ma ona charakter sugestywny. Możecie wybrać do dwóch opcji, więc dobrze przemyślcie swój wybór.

PS.
W sprawie sugestii, uwag, bugów etc. piszcie na OWS - czasami ktoś z nas znajdzie czas aby przepisać co nieco, do działu ArCamp - ale przeważnie kończy się to na gdybaniu. Miejcie na uwadze, że oficjalnym forum projektu jest OWS i to właśnie tam McBenn urzęduje. Jest on solidną osobą i biedny musi latać z google translate - a to raczej nie jest zbyt wygodne. Odrobina angielskiego wam nie zaszkodzi.

_________________


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 2:15 pm 
Offline Soldier level 10
Soldier level 10
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 07, 2009 9:13 pm
Posty: 3645
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Już dawno zaproponowałem zablokowanie składów, niektórzy wykorzystują taktykę z SW przez co przeciwnik komputerowy ma raczej małe szanse :)


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 4:18 pm 
Offline Soldier level 3
Soldier level 3
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 2:47 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Sun City
Ja nadal uparcie będę twierdził że moździerze w tej misji zabijają grę obronną i zaznaczam by ta technologia była zablokowana, to subiektywna ocena. Ja na żadnym poziomie trudności nie robiłem pojazdów do obrony, te co były przerobiłem na skrzynki. Pobudowałem dodatkowe koszary i powsadzałem tam ludzi (zmieniając ich w moździerzowców). Ograniczenie zmiany moździerzowców do np max 3 ludzi czy 4 to też mało da bo ja osobiście miałem 3 moździerzowców we wschodnich koszarach, tam gdzie czołgi cisną i 3 małpoludów i tyle wystarczyło by zatrzymać te czołgi. Od strony lasu tam gdzie piechota atakuje, pobudowałem dodatkowe wieżyczki z uzbrojeniem na piechotę i radarami - przez 70% czasu misji tyle wystarczało do obrony bazy od strony lasu, pozniej coś mnie podkusilo by dobudowac wspomniane wczesniej dodatkowe koszary (i tam moździerzowcy) i wtedy to już nawet nie musiałem patrzeć na ten skrawek czy przebijają sie ruscy czy nie bo sie nie mieli prawa przebić.

Ja rozumiem że fabularnie w tej części gry Arabowie mają już dostęp do moździerza, no ale ..albo się bronimy maksymalnie wszystkim co mamy: wieżyczkami, pojazdami, minami (zaznaczyłem by miny były dostępne) albo z nudów rozwalamy w krótkim czasie baze ruskich i tyle.

Do tego możemy założyć że Arabowie są z innej - np Amerykańskiej linii czasowej i to że w Ruskiej kampanii mają dostęp do moździerzy w tym czasie, w lini czasowej np tej Amerykanskiej lub innej mogą jej jeszcze nie mieć. To taka moja osobista fanaberia :D


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 6:55 pm 
Offline Kung Führer
Kung Führer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 9:45 pm
Posty: 2561
Lokalizacja: Zielona Góra
btw. źle zatytułowałem ankietę ale to chyba nie ma wpływu na jej zrozumiałość.
Pytanie powinno brzmieć "jakie zmiany wprowadzić w misji nr 8?"

Przypominam że w misji 8, oprócz obrony bazy, mamy do wykonania misje poboczne.

_________________


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 10:43 pm 
Offline Soldier level 7
Soldier level 7
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn maja 03, 2010 9:05 pm
Posty: 682
Hm. Moge udowodnic, ze zniszcze te baze dwiema bazookami. Zajmie mi to z 30 min, ale udowodnie, ze sie da. Opcja odpada.

Miny? Maja mi pomoc w obronie? Ok. Nie pamietam, czy mamy czlowieka o speedzie 12, ale mamy poduszkowce. Podbijam poduszkowcem pod wieze, stawiam mine i uciekam. Szansa, 90% ze sie uda, wiezyczka zniszczona.

Majac aktywne planowanie moge w ten sposob rozbroic conajmniej 3 wieze w jednym momencie.

Pojazdy arabskie sa za slabe? Prosze bardzo, technologia samozniszczenie. Wybuch zadaje potezniejszy dmg niz dzialko... CPU nie wali w czerwone pojazdy, wiec mozna odpowiednio je wykorzystac. Zaznaczylem (1) i (2), ale uwaza, ze wykonanie jak i cel tej misji sa bezsensowne.
I jakos mnie to nie dziwi :)

PS: Jaki jest sens logiczny fabuly, skoro w 9 misji znow sterujemy Hajki, a wg kampani wykupuje nas Legion / Arabowie. Nie widze ciagu fabularnego z oryginalnymi kampaniami. Poza tym, jednostki specialne - Snajperki pokazuja sie w 10 misji AM, bazooki w 9. Mozdziez, jako najpotezniejsza bron arabska pojawia sie w 8, a nie mamy mozliwosci stworzenia rakiety, ktora rosjanie maja juz w 7 misji. Wg kampani rosyjskiej, arabowie maja juz to w misji nr 3.

_________________
Mam bana na rok za to, że jestem skończonym kr***nem.


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Cz cze 28, 2012 12:28 am 
Offline Kung Führer
Kung Führer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 9:45 pm
Posty: 2561
Lokalizacja: Zielona Góra
Mówimy tu o przeciętnym graczu. w kampanii AM i Ru też nie takie rzeczy da się robić.

Kampania Am i Ru tez mają w sobie sprzeczności - McBenn trzyma się fabuły jak tylko może ale i tworzy coś nowego (tak jak w przypadku oryginalnych kampanii),

_________________


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Cz cze 28, 2012 11:32 am 
Offline Soldier level 10
Soldier level 10
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 07, 2009 9:13 pm
Posty: 3645
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Fabuła jest taka nijaka jak dla mnie, brak spójności między misjami ale mniejsza o to.

Chciałbym zobaczyć jak to Pomek wysadzasz za pomocą poduszkowca i miny wieże w ruskiej bazie, gdzie obok stoją pojazdy/inne wieże/koszary. Samozniszczenie odpada bo jest to zablokowane :armine2:

Na upartego to żadna baza nie jest niezniszczalna.

PS: W 3ru są też bomby samobieżne i małpy-kamikadze :ruhello:


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: So cze 30, 2012 11:34 am 
Offline Soldier level 2
Soldier level 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 16, 2012 6:17 pm
Posty: 33
Ejj, ale jeśli dobrze pamiętam, to jak od strony rusków się niszczyło Nowy Kabul, to Arabowie nie mieli moździerzy, więc...


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: So cze 30, 2012 11:42 am 
Offline Kung Führer
Kung Führer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 9:45 pm
Posty: 2561
Lokalizacja: Zielona Góra
zależy na jakim poziomie trudności grałeś. W bunkrze na wzgórzu siedział operator. I moździerze były już w misji szerokie wody :)

_________________


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: Kampania Arabska - misja 08
PostNapisane: Pn lip 02, 2012 12:31 pm 
Offline Soldier level 2
Soldier level 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 16, 2012 6:17 pm
Posty: 33
Dobra, może to to ;p Bo wstyd trochę, ale grę przechodziłem na najniższym, ale na wakacje mam cel, żeby co najmniej na średnim obie kampanie przejść i przymierzem, i normalną nacją, czyli wszystko xD


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: [PL] misja 08
PostNapisane: Cz sie 14, 2014 4:12 pm 
Offline Soldier level 4
Soldier level 4

Dołączył(a): Cz sie 14, 2014 4:02 pm
Posty: 110
Maybe it is not connected with the main topic of this thread but all in all with this mission. I think that picture of Louis should be changed for this like in Am Campaign (I attached a screen), and Louis should betray us with this very characteristic heroes like Maria and Nicholas. They were in Siberite mission in Am camp, where they offered us building barracks with mortars.


Załączniki:
fot.jpg
fot.jpg [ 157.52 KiB | Przeglądane 739 razy ]
Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: [PL] misja 08
PostNapisane: Cz sie 14, 2014 4:20 pm 
Offline Soldier level 10
Soldier level 10
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 07, 2009 9:13 pm
Posty: 3645
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
@vanimpe
+1


Góra
Zobacz profil
 Tytuł: Re: [PL] misja 08
PostNapisane: Pt sie 15, 2014 4:47 pm 
Offline ArCamp Developer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 04, 2012 4:30 pm
Posty: 488
Haha ok I give in :arsmile: Heard this a couple of times now. It's just funny because those characters were supposed to be random - their names (except Louis's name), their skills, their appearence, everything. But due to the way the author of the mission has organized the code all "random" stuff initialized at the very beginning of the mission is only random in the sense that nothing about them is specified, but the values will be the same every time you play the mission.

Edit:
A thought just occured to me. Since those characters are in some respect random, are they different when playing in other languages? At least their names should be different.


Góra
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL