Dialogi z postaciami. Pilne!!
Dialogi z postaciami. Pilne!!
Z nudy robię swojego moda i nie wiem jak stworzyć dialog z postacią, gdy się ją zobaczy. Dialog ma się rozpoczynać automatycznie i po zakończeniu chcę, żeby postać się przyłączyła do mnie. Proszę pomóżcie.
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 985
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Możesz użyć funkcji See
albo GetDistUnits
do sprawdzenia czy jednostki się widzą lub są w jakiejś odległości od siebie.
Potem Say do rozmowy i SetSide.
Code: Select all
See ( side : integer, un : integer )
Code: Select all
GetDistUnits ( un1 : integer, un2 : integer )
Potem Say do rozmowy i SetSide
Code: Select all
SetSide ( units : list, value : integer )
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Gothuk wrote:Możesz użyć funkcji Seealbo GetDistUnitsCode: Select all
See ( side : integer, un : integer )
do sprawdzenia czy jednostki się widzą lub są w jakiejś odległości od siebie.Code: Select all
GetDistUnits ( un1 : integer, un2 : integer )
Potem Say do rozmowy i SetSide.Code: Select all
SetSide ( units : list, value : integer )
Przy funkcji See jak wyedytować kod. W miejsce integer wpisać id postaci?? SetSide też edytować??
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Nie pisz posta pod postem - używaj opcji "edytuj".
Po drugie polecam poczytać poradniki i informacje, zawarte w modding archive.
Po drugie polecam poczytać poradniki i informacje, zawarte w modding archive.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Jak chcesz tylko zobaczyć daną postać to See.
See ( side : integer, un : integer )
;]
See ( side : integer, un : integer )
;]
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
A te integer edytować?
Mój Kod SAIL to:
Poda mi ktoś kod z prawidłowym tym?
Mój Kod SAIL to:
Spoiler:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
integer = LICZBA CAŁKOWITA
To oczywiste, że musisz podstawić tam wartość, odpowiadającą danemu elementowi misji!
To oczywiste, że musisz podstawić tam wartość, odpowiadającą danemu elementowi misji!
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
czyli side 1 czy 4? tej postaci czy głównej a co znaczy te un ;p]]
Najlepiej edytujcie moj kod i podajcie ten sam zmodyfikowany
Najlepiej edytujcie moj kod i podajcie ten sam zmodyfikowany
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
A to oni robią moda czy ty?SewiPL wrote: Najlepiej edytujcie moj kod i podajcie ten sam zmodyfikowany
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
No Ja
Ale jak chcą ;p
nafarem, serpent, gothuk pomocy ;p :F
Ale jak chcą ;p
nafarem, serpent, gothuk pomocy ;p :F
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
SetSide(identyfikator postaci, numer strony);
Numery strony może być:
0 - dla dzikich zwierząt, natury
1 - niebieski
2 - żołty
3 - czerwony
4 - cyjanowy (jasnoniebieski)
5 - pomarańczowy
6 - różowy
7 - zielony
8 - biały
Przykład zastosowania:
SetSide(Sewi, 6); // Sewi zmieni kolor na różowy
_______________________________________________________________________
See(numer strony, identyfikator);
Przykład zastosowania:
See(3, Sewi); // czerwone jednostki widzą Sewi
_______________________________________________________________________
Ostatnia deska ratunku, jeżeli to ci nie pomoże to odpuść se modowanie i spamowanie w tym dziale.
Numery strony może być:
0 - dla dzikich zwierząt, natury
1 - niebieski
2 - żołty
3 - czerwony
4 - cyjanowy (jasnoniebieski)
5 - pomarańczowy
6 - różowy
7 - zielony
8 - biały
Przykład zastosowania:
SetSide(Sewi, 6); // Sewi zmieni kolor na różowy
_______________________________________________________________________
See(numer strony, identyfikator);
Przykład zastosowania:
See(3, Sewi); // czerwone jednostki widzą Sewi
_______________________________________________________________________
Ostatnia deska ratunku, jeżeli to ci nie pomoże to odpuść se modowanie i spamowanie w tym dziale.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Mam taki błąd ;p:
kod to;
Code: Select all
Compiling error At Main line 28: 'end' or command expected but 'See' found!
Spoiler:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
Code: Select all
every 0$1 trigger IsDead(Radol) do
YouLost('Radol');
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Dialogi z postaciami. Pilne!!
gdy radol dednie komunikat ;p
Pułkownik Radol nie żyje. Przegrałeś!
a wiesz co z tamtym bledem zrobic?
Pułkownik Radol nie żyje. Przegrałeś!
a wiesz co z tamtym bledem zrobic?
Last edited by SewiPL on Mon Aug 13, 2012 1:48 pm, edited 1 time in total.