Przyciski

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Przyciski

Post by Serpent »

Dobra, rozpykałem jak to działa :)

Dajmy na przykład rozbudowę cywilną (USA i ZSRR):

Code: Select all

 1 0 42 FE_NonCombat
I teraz co jest czym:

FE_NonCombat - ident, w tym przypadku Factory Extension NonCombat

Liczba pierwsza którą w tym przypadku jest 1, kierując się wg. schematu:

Code: Select all

1 2 3
4 5 6
7 8
będzie w lewym górnym rogu.


Liczba druga jest użyta tylko w przypadku dzielenia jednego miejsca dla dwóch guzików, użytek to zostało jedynie dla utrzymaj pozycje/ruszaj się:

Code: Select all

 3 1 4 Hold
 3 2 5 Free
Liczba trzecia, w tym przypadku 42 oznacza położenie w 42 linii ikonek graficznych w buttons.tga.

Więc jeśli chciałbym zmienić wygląd ikonki dla rozbudowy cywilnej ze szpadla na ikonkę radaru i przesunąć ją w prawy górny róg to pisze:

Code: Select all

 3 0 30 FE_NonCombat // ikonka radaru jest w 30 linii.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Przyciski

Post by $ushiWIR »

Serpent wrote:Dobra, rozpykałem jak to działa :)

[...]

Więc jeśli chciałbym zmienić wygląd ikonki dla rozbudowy cywilnej ze szpadla na ikonkę radaru i przesunąć ją w prawy górny róg to pisze:

Code: Select all

 3 0 30 FE_NonCombat // ikonka radaru jest w 30 linii.
Proponuje podpięcie do: http://forum.original-war.net/viewforum.php?f=18 :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Przyciski

Post by Serpent »

Ta, jednak to nijak nie pomoże Andrzejowi w przeniesieniu ikonki badań optycznych. Bo ta ikonka tam jest, tylko że wyłączona w kodzie gry. Podobnie jest z rozbudową radiową która też jest wyłączona.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Przyciski

Post by Andrzej-99 »

Serpent jak wypakuje całe dane( chodzi mi o kod gry) z pliku owarfull.exe to znajdę tam ten kod od przycisków czy muszę inny plik exe wypakować lub te zablokowane .owp
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Przyciski

Post by Serpent »

Kod gry ma Stuck, ale raczej go nie udostępni bo jest związany jakaś tam umową ze czeską spółką IEDA Sprocket czy jakoś tak ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Przyciski

Post by $ushiWIR »

jestem ciekaw jakie by powstały niektóre mody gdyby to udostępnił :D byśmy mogli budować obiekty obcych :D to byłyby możliwości i w modach i na multi :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Przyciski

Post by Andrzej-99 »

Już wkrótce się dobiorę do Plików Źródłowych gry.
Po jednym dniu zabawy wiem że kod gry jest pisany Chyba w języku delphi .
O to jest moja jednio dniowa zabawa z plikiem owarfull.exe
Image
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: Przyciski

Post by Gothuk »

OFFTOP:
Uważaj bo odzyskasz cały rzeczywisty kod, buhahaha.
/OFFTOP
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Przyciski

Post by Andrzej-99 »

Jak chcesz to mam cały kod gry w hexach .( Tylko G*wno zrozumiesz )
Tym programem nie wyciągnę kod gry , ale pewnym programem co mi kolega polecił .
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Przyciski

Post by Andrzej-99 »

Nie wierzycie proszę Wypakowałem kod pakview.
W wersji output:
Delphi ( gra jest pisana w tym języku) i C++
http://hostuje.net/file.php?id=762241ab ... 3ab515258f

A kod gry wypakuje , gdy ściągnę delphi 6 enterprise edition , bo do wypakowania kodu gry są potrzebne package m.in kylix którego nie posiada program którym wypakuwuje
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: Przyciski

Post by Gothuk »

No brawo jeżeli kodem programu nazywasz same deklaracje nazw metod...
Same wnętrza tych metod nadal są tylko w postaci komentarza do adresu gdzie ich szukać.
Przeman17
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 1
Joined: Tue Jul 21, 2009 5:05 pm
Contact:

Re: Przyciski

Post by Przeman17 »

Serpent wrote:Liczba druga jest użyta tylko w przypadku dzielenia jednego miejsca dla dwóch guzików, użytek to zostało jedynie dla utrzymaj pozycje/ruszaj się:

Code: Select all

 3 1 4 Hold
 3 2 5 Free
Btw. jest możliwość dodania ciagłego korzystania ze specjalnej amunicji na zasadzie; zamiany guzika stoj/ruszaj sie na uzyj amunicji raz/strzelaj ciagle?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Przyciski

Post by Serpent »

Przeman17 wrote:
Serpent wrote:Liczba druga jest użyta tylko w przypadku dzielenia jednego miejsca dla dwóch guzików, użytek to zostało jedynie dla utrzymaj pozycje/ruszaj się:

Code: Select all

 3 1 4 Hold
 3 2 5 Free
Btw. jest możliwość dodania ciagłego korzystania ze specjalnej amunicji na zasadzie; zamiany guzika stoj/ruszaj sie na uzyj amunicji raz/strzelaj ciagle?

Raczej nie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply