Reeakcja na kod

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 126
Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm

Reeakcja na kod

Post by Silent_Scream »

Witam borykam się z problemem braku reakcji na kod.
Spoiler:

Code: Select all

export pojazdy;

Every 0$2 marked 90 do
begin

pojazdy = [];
addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,engine_siberite,control_remote, ar_gatling_gun);
addcomconstruct(fabr,ar_half_tracked,engine_siberite,control_remote,ar_gun);
addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,engine_siberite,control_remote,ar_flame_thrower);
addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,engine_siberite,control_remote,ar_gun);
//addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,2,engine_siberite, ar_gatling_gun);
//addcomconstruct(fabr,ar_half_tracked,2,engine_siberite,ar_gun);
//addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,2,engine_siberite,ar_flame_thrower);
//addcomconstruct(fabr,ar_medium_trike,2,engine_siberite,ar_gun);
end;

On vehicleconstructed(poj,fab) do
begin
enable(120);
if fab=fabr then begin
pojazdy=pojazdy^[poj];
linkvehicletohuman(poj,wieza2);
AddComMoveToArea(poj,parking);
If poj=4 then
 begin
  wait(0$10);
  AddComAgressiveMove(poj,108,112);
  enable;
disable(90);
end;
End;
end;
Chodzi Tu o to że Komenda na to Aby pojazdy jechały do wyznaczonej arei działa. Ale problem pojawia sie gdy wszystkie 4 pojazdy sa juz w terj area i po

Code: Select all

If poj=4 then
Nie dzieje sie nic.
Nie mam juz głowy co może być nie tak.
Z góry wielkie dzięki.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Reeakcja na kod

Post by Serpent »

Omg, co to za warunek poj = 4?

Jak już to POJAZDY = 4;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 126
Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm

Re: Reeakcja na kod

Post by Silent_Scream »

Tylko że nawet i po POJAZDY jest tak samo.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Reeakcja na kod

Post by Serpent »

To spróbuj Pojazdy >= 3
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 126
Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm

Re: Reeakcja na kod

Post by Silent_Scream »

Ostatni pojazd który wyjechał z fabryki pojechał na atak. pozostałe stoja i nic nie robią.
shoter
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 13
Joined: Thu Jul 25, 2013 12:23 am

Re: Reeakcja na kod

Post by shoter »

poj zawiera (Przynajmniej jesli chodzi o pierwszy post) id pojazdu. Wykorzystaj http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=3881 aby zobaczyć ile jest pojazdów w zmiennej pojazdy i napisz od nowa swojego ifa zgodnie z tamtą funkcją.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Reeakcja na kod

Post by Serpent »

Sto razy było omawiane wykorzystanie tego eventu...

Żadne sprawdzanie tablic nie jest potrzebne.
Randy Orton wrote:Ostatni pojazd który wyjechał z fabryki pojechał na atak. pozostałe stoja i nic nie robią.

Code: Select all

If pojazdy >= 4 then // warunek zostanie spełniony gdy zbiór pojazdy będzie większy lub równy 4
begin
wait(0$10);
AddComAgressiveMove(poj,108,112); // i tu masz błąd, bo wysyłasz aktualny poj czyli poj = 4 do ataku
enable;// enable nie jest tu potrzebne

Ten cały kawałek kodu wyżej wywal i daj funkcję:

Code: Select all

Export Function SendAttack(at_units);
var i;

For i = 1 to at_units do
begin
AddComAgressiveMove(at_units[i],108,112);
end;

End;


// event powinnien wyglądać tak:
On VehicleConstructed(poj,fab) do
begin
enable(120);

If fab=fabr then 
begin
pojazdy=pojazdy^[poj];
linkvehicletohuman(poj,wieza2);
AddComMoveToArea(poj,parking);

If pojazdy >= 3 {lub 4} then
begin
SendTroops(pojazdy); // używa funkcji tej wyżej, a nawias mówi grze co to at_units
disable(90);
end;
End;
end;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply