Mam kolejny problem. Tym razem chodzi o naprawę budynków.
Skleiłem kod z Modding Archive z tego tematu: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=613
Kod:
Code: Select all
Every 0$1 trigger GetLives(am_beat1)<950 do
begin
If not IsBusy(am_eng1) then
begin
ComExitBuilding(am_eng1);
AddComRepairBuilding(am_beat1, am_eng1);
repeat
begin
wait(0$2);
end
until GetLives(am_beat1)=1000;
ComEnterUnit(am_eng1,am_dep1);
end;
end;
Every 0$1 trigger GetLives(am_beat2)<950 do
begin
If not IsBusy(am_eng1) then
begin
ComExitBuilding(am_eng1);
AddComRepairBuilding(am_beat2,am_eng1);
repeat
begin
wait(0$2);
end
until GetLives(am_beat2)=1000;
ComEnterUnit(am_eng1,am_dep1);
end;
end;
Every 0$1 trigger GetLives(am_beat3)<950 do
begin
If not IsBusy(am_eng1) then
begin
ComExitBuilding(am_eng1);
AddComRepairBuilding(am_beat3,am_eng1);
repeat
begin
wait(0$2);
end
until GetLives(am_beat3)=1000;
ComEnterUnit(am_eng1,am_dep1);
end;
end;
Every 0$1 trigger GetLives(am_dep1)<800 do
begin
If not IsBusy(am_eng1) then
begin
ComExitBuilding(am_eng1);
AddComRepairBuilding(am_dep1,am_eng1);
repeat
begin
wait(0$2);
end
until GetLives(am_dep1)=1000;
ComEnterUnit(am_eng1,am_dep1);
end;
end;
Bunkry(am_beat1,am_beat2,am_beat3)
Skład(am_dep1)
Podmieniłem identy i musiałem dodać po Every "Trigger" bo wywalał błąd bez tego. Do rzeczy:
Inżynier zaczyna naprawę uszkodzonych budynków wtedy kiedy każdy jest uszkodzony.
Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Cel jaki chciałem osiągnąć zakładał, że inżynier ma zacząć naprawę jak zostanie uszkodzony jeden budynek i ma do niego już iść a nie jak wszystkie. A co jeszcze ciekawe, zazwyczaj zaczynał naprawę jak moje jednostki nie były w pobliżu(ale znalazłem przyczynę tego )
Czy mógłby ktoś doświadczony pomóc mi w zrobieniu kodu z założeniem takim jak napisałem wyżej?
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.