Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 126
Joined: Thu Oct 08, 2009 1:48 pm

Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Post by Silent_Scream »

Hejka, mam problem z postaciami. Chciałbym zrobić tak jak w oryginalnej kampanii z postaciami. Jeśli zginie w jednej misji to żeby jej nie było w następnej. Patrzyłem w kodzie oryginalnej kampanii ale za bardzo mi to nie pomogło bo się troszkę gubię w tym. Tak wiec jak zrobić to co pisałem wyżej? I mam zapytanie jeszcze jedno. Chodzi o warunek "see"
Czy da sie zrobic cos w stylu takiego czegoś: Jeśli ident_1 zobaczy ident_2 Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Post by Serpent »

Randy Orton wrote:Hejka, mam problem z postaciami. Chciałbym zrobić tak jak w oryginalnej kampanii z postaciami. Jeśli zginie w jednej misji to żeby jej nie było w następnej. Patrzyłem w kodzie oryginalnej kampanii ale za bardzo mi to nie pomogło bo się troszkę gubię w tym."
Ogólnie pod koniec misji dajesz warunek IsLive albo IsOk i jeśli są spełnione dajesz SaveCharacters(ident, 'XX_ident'); // gdzie XX dajesz numer misji np. 09.

I potem w którejś tam kolejnej misji używasz TestCharacters do identu 'XX_ident' i jeżeli warunek jest spełniony to wczytujesz postać.

Ważne by były te numerki, bo gdybyś jechał ciągle z jednym identem to gra mogłaby wczytać postać jeszcze sprzed przedniejszej misji w której była zapisana.

Czy da sie zrobic cos w stylu takiego czegoś: Jeśli ident_1 zobaczy ident_2 Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
Warunek:

Code: Select all

GetDistUnits(ident1, ident2) < odległość w hexach 
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Post by MasterKiller »

jakie getdistunits? xD funkcja See dziala tak:
see(strona ktora widzi, jednostka) np.

every 0$1 trigger See(1, zolnierz) do

czyli cos sie wydarzy gdy niebiescy ujrza jednostke zolnierz. nie wiem, jak to dziala, gdyby ustawic zolnierza jako nasza jednostke, czyli tak jakby niebiescy od razu by go widzieli, choc pewnie kod by sie odpalil od razu. w takim wypadku lepiej uzyc jednak tego getdistunits

@down
Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
Last edited by MasterKiller on Sat Sep 07, 2013 8:20 am, edited 1 time in total.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Post by Serpent »

Umiem czytać -.-

On chce warunek jak jednostka1 zobaczy jednostka2.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply