Promieniowanie na danym obszarze
-
- Soldier level 1
- Posts: 16
- Joined: Mon Oct 28, 2013 5:37 pm
Promieniowanie na danym obszarze
Czy jest taka możliwość? Bo jak widziałem na screenach z modu Backero było promieniowanie wokol pojazdu.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Promieniowanie na danym obszarze
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Promieniowanie na danym obszarze
Ta komenda tyczy się tylko złóż syberytu. Ja użyłem tego:
Gdzie x i y to współrzędne środka źródła promieniowania, a "z" to czas trwania promieniowania. Niestety na ten czas nie orientuję się jaki jest przelicznik czasowy. Zmienna "z" CHYBA wpływa też na moc promieniowania. Zasięg promieniowania jest za to równy temu od bomby syberytowej. To można edytować tylko w plikach gry, jednocześnie wpływając na samą bombę syberytową.
Oba kody mogą Ci się przydać w zależności od tego co zamierzasz osiągnąć.
Code: Select all
ArtContamination(x,y,z);
Oba kody mogą Ci się przydać w zależności od tego co zamierzasz osiągnąć.