Promieniowanie na danym obszarze

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Przystojny
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 16
Joined: Mon Oct 28, 2013 5:37 pm

Promieniowanie na danym obszarze

Post by Przystojny »

Czy jest taka możliwość? Bo jak widziałem na screenach z modu Backero było promieniowanie wokol pojazdu.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Promieniowanie na danym obszarze

Post by Serpent »

Jest. ;D

Komenda:

Code: Select all

Contaminate(strona, x, y);
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Promieniowanie na danym obszarze

Post by Backero »

Ta komenda tyczy się tylko złóż syberytu. Ja użyłem tego:

Code: Select all

ArtContamination(x,y,z);
Gdzie x i y to współrzędne środka źródła promieniowania, a "z" to czas trwania promieniowania. Niestety na ten czas nie orientuję się jaki jest przelicznik czasowy. Zmienna "z" CHYBA wpływa też na moc promieniowania. Zasięg promieniowania jest za to równy temu od bomby syberytowej. To można edytować tylko w plikach gry, jednocześnie wpływając na samą bombę syberytową.

Oba kody mogą Ci się przydać w zależności od tego co zamierzasz osiągnąć.
Post Reply