Export postaci, gdzie błąd?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Export postaci, gdzie błąd?
Napisz po polsku o co ci się rozchodzi.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Export postaci, gdzie błąd?
Skąd wiesz że postać nie ma identu, skoro chodzi?
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Export postaci, gdzie błąd?
MarkedOne wrote:Więc po polsku:
Chciałbym aby 'dym' pojawił się na wybranych współrzędnych(ma zostać wczytany z poprzedniej misji) oraz żeby następnie odbyło się Say(dym, 'dd1'); itd.
Obecnie 'dym' pojawia się na wybranych współrzędnych i od razu idzie na współrzędne ale te drugie, pomijając Say.
To że pomija Say to wina dialogów a nie kodu. Sprawdź numer misji w map preferecnes, ideny dialogów i testuj moda w grze bo edytor może ci nie załadować dialogów.
Trololo, co z tego że po kliknięciu nie pokazuje ci identu skoro ident siedzi w grze czego potwierdzeniem jest że postać się pojawia i idzie w dane miejsce.MarkedOne wrote: @nefarem
Ponieważ chciałem właśnie to sprawdzić, więc rozegrałem pierwsza misję przez edytor (mode->go to game mod) i właśnie w drugiej jak mój "dym" się pojawia powróciłem do edytora. "dym" nie ma identa, po prostu ma swoje imię i nazwisko oraz umiejętności.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Export postaci, gdzie błąd?
Jak chcesz żeby ci się dialogi wyświetlały ci się w trybie testowania w edytorze to tworzysz w folderze z misją Txt01.txt Gdzie 01 to numer misji i będziesz miał w edytorze dialogi ;p.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: