Export postaci, gdzie błąd?

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Export postaci, gdzie błąd?

Post by Serpent »

Napisz po polsku o co ci się rozchodzi.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Export postaci, gdzie błąd?

Post by Nefarem »

Skąd wiesz że postać nie ma identu, skoro chodzi?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Export postaci, gdzie błąd?

Post by Serpent »

MarkedOne wrote:Więc po polsku:
Chciałbym aby 'dym' pojawił się na wybranych współrzędnych(ma zostać wczytany z poprzedniej misji) oraz żeby następnie odbyło się Say(dym, 'dd1'); itd.
Obecnie 'dym' pojawia się na wybranych współrzędnych i od razu idzie na współrzędne ale te drugie, pomijając Say.

To że pomija Say to wina dialogów a nie kodu. Sprawdź numer misji w map preferecnes, ideny dialogów i testuj moda w grze bo edytor może ci nie załadować dialogów.

MarkedOne wrote: @nefarem
Ponieważ chciałem właśnie to sprawdzić, więc rozegrałem pierwsza misję przez edytor (mode->go to game mod) i właśnie w drugiej jak mój "dym" się pojawia powróciłem do edytora. "dym" nie ma identa, po prostu ma swoje imię i nazwisko oraz umiejętności.
Trololo, co z tego że po kliknięciu nie pokazuje ci identu skoro ident siedzi w grze czego potwierdzeniem jest że postać się pojawia i idzie w dane miejsce.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Export postaci, gdzie błąd?

Post by Nefarem »

Jak chcesz żeby ci się dialogi wyświetlały ci się w trybie testowania w edytorze to tworzysz w folderze z misją Txt01.txt Gdzie 01 to numer misji i będziesz miał w edytorze dialogi ;p.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Post Reply