//@EDIT. Znalazłem alternatywe, pozostał jeden problem
1. SAIL - Transportowce przyjeżdżają (kontrolujemy je), wyładowują surowce w naszym składzie, zmieniają kolor (nie kontrolujemy już ich) i odjeżdżają do określonej arei po czym znikają.
KOD:
Code: Select all
export ASD1, ASD2;
Export function wsparcie2;
begin
vc_chassis = 2;
vc_engine = engine_combustion;
vc_control = control_Computer;
vc_weapon = 12;
uc_side = 4;
uc_nation = 1;
ASD1 = CreateVehicle;
ASD2 = CreateVehicle;
SetCargo(ASD1, mat_cans, 100);
SetCargo(ASD2, mat_oil, 100);
PlaceUnitArea(ASD1, WSPARCIE, false);
PlaceUnitArea(ASD2, WSPARCIE, false);
end;
Every 0$2 Trigger GetCargo(ASD1, 1) = 0 do
begin
SetSide(ASD1, 1);
ComMoveToArea(ASD1, TRANSPORT);
end;
Every 0$1 Trigger IsInArea(ASD1, TRANSPORT) do
begin
RemoveUnit(ASD1);
end;
Every 0$2 Trigger GetCargo(ASD2, 2) = 0 do
begin
SetSide(ASD2, 1);
ComMoveToArea(ASD2, TRANSPORT);
end;
Every 0$1 Trigger IsInArea(ASD2, TRANSPORT) do
begin
RemoveUnit(ASD2);
end;
Pojazdy po oddaniu skrzyń / ropy nie zmieniają koloru, i nie odjeżdżają w wyznaczone miejsce.
próbowałem także zrobić
Code: Select all
every 0$3 trigger not GetCargo(ASD2,2) = 0 do
2. SAIL - Gdy ktokolwiek z mojej drużyny i nieokreślony ident pojazdu (pojazd stworzony podczas gry w warsztacie) wjedzie/wejdzie w areje, z wieżyczek wroga (wieżyczki oraz ludzie wroga maja identy) wychodzą żołnierze, idą do określonego miejsca X,Y. Jeżeli w inną areje, wjedzie ktokolwiek z mojej drużyny albo nieokreślony identem pojazd, wtedy żołnierze wroga wracają do wieżyczek
KOD:
Code: Select all
Every 0$1 trigger FilterAllUnits([f_side, 4]) do
begin
AddComExitBuilding(RU_1);
AddComExitBuilding(RU_2);
AddComExitBuilding(RU_3);
AddComExitBuilding(RU_4);
AddComAgressiveMove(RU_1, 34, 23);
AddComAgressiveMove(RU_2, 34, 23);
AddComAgressiveMove(RU_3, 34, 23);
AddComAgressiveMove(RU_4, 34, 23);
end;
Every 0$1 trigger IsInArea(Ziom, Odwrot);
begin
AddComEnterUnit(RU_1, RU1);
AddComEnterUnit(RU_2, RU2);
AddComEnterUnit(RU_3, RU3);
AddComEnterUnit(RU_4, RU4);
end;
Nie wiem jak zrobić, gdy nieokreślonym identem pojazd, jak wjedzie na Areje, wtedy żołnierze wroga wychodzą z wieżyczek i idą do miejsca XY, a jak wjadę w drugą areje to żołnierze wroga wracają do wieżyczek
Code: Select all
If FilterAllUnits([[f_side], 4]) then
Te komendy są obowiązkowe bez nich nie będzie misji. oczekuję jakiejś pomocy