Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by Nitek »

Z tego co zauważyłem, wszyscy myślą, że importance to tylko podświetlenie postaci, jeżeli jest wyższe niż 100. Statystyka ta wpływa również na coś innego - priorytet ataku przez przeciwnika.

Przykładowo jeżeli atakujemy 6 jednostkami, które mają importance ustawione na 10, 20, 30, 40, 50 i 60, to pierwszym celem będzie jednostka z importance ustawionym na 10, potem 20 itd. Dlatego też jak atakujemy komputerowo sterowanego przeciwnika, to podświetlona postać będzie ostatnia w kolejce do otrzymania obrażeń.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by Serpent »

To prawda o ile komputer nie ma napisanego jakiegoś szczegółowego kodu na atak ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by Gwrhkhsh »

No i szereguje postaci w panelu na dole, ale o tym pewnie wszyscy wiedzą.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by Antitheus »

Zawsze myślałem, że wróg najpierw atakuje jednostki najsłabsze - mające najmniej punktów obrony.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by $ushiWIR »

Antitheus wrote:Zawsze myślałem, że wróg najpierw atakuje jednostki najsłabsze - mające najmniej punktów obrony.
A ja że te które są najbliżej :/ ....
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Importance - nie tylko do podświetlenia postaci.

Post by Antitheus »

$ushiWIR wrote: A ja że te które są najbliżej :/ ....
Jeśli jednostki znajdowały się w zasięgu, przeciwnik zawsze wybierał jednostkę z najmniejszym skillem - dajmy na to mechaniki - taki czołg ma najmniej obrony (warto przetestować w 2 misji am - atakowany będzie osobnik, którego uratowaliśmy lub w 2 misji Ru - przy ratowaniu Biełkova). Ale jeśli uwarunkowane było to importance - też to zrozumiem. Sprawdzić to można w edytorze. Tworzymy 2 oddziały - 1 ze zróżnicowanym importance lecz tym samym skillem, drugi z tym sameym importance lecz różnym skillem i stawiamy przeciwnika, który będzie w nie strzelał (my mamy na niego friendly). Ew jak w solidnym eksperymencie można postawić grupę kontrolną - to samo importance i skill.
Post Reply