mam cos takiego:
Code: Select all
every 1$45 trigger ataki=true do //czas do zmiany
begin
Quest=1; //do zmiany
Case Quest of
1:begin
SayRadio(burek, 'quest1');
SetAreaMapShow(questowa,1);
Case Query('quest1_opis') of
1:begin
end;
end;
if IsDead(inzX) and IsDead(inzY) then
begin
AddComEnterUnit(sol90, dep3);
AddComChangeProfession(sol90, 2);
AddComExitBuilding(sol90);
AddComMoveXY(sol90, 154, 34);
end;
repeat
x=GetResources(dep3);
if x[1]=30 then
begin
SayRadio(burek, 'thx1');
break;
end;
licznik=licznik+1;
wait(0$1);
until licznik=150;
if x[1]= 30 then QuestPoints=QuestPoints+1 else
SayRadio(burek, 'nx1');
end;
end;
enable;
end;
po uplywie tych 150 s dowodca nam mowi, ze nie wywiazalismy sie z zadania, jak nie dostarczylismy. ale jak damy te 30 skrzyn, inzynierzy zbiora i zaniosa do skladu, to nic sie nie dzieje(znaczy pozniej tylko mowi, ze sfailowalismy). w skladzie oczywiscie poczatkowo znajduje sie 0 skrzynek. nie wiem o co chodzi, na pewno skrzynki znajduja sie w pierwszym elemencie zwracanej listy przez GetResources(tak jest w spisie funkcji)?