Code: Select all
every 0$1 trigger przechwyt_kom_dostepny=true
and IsInArea(sol3,stop_konwoju) do
begin
If IsDrivenBy(komora)=sol3 then
begin
If IsOK(sol1_g)=true then
begin
{tajny_kond}
end;
end else
begin
{hehe to tez tajne}
end;
end;
jest sobie arenka o nazwie stop_konwoju, jest sobie komora o nazwie komora i kolo o nazwie sol3. no i mamy wjechac w ta aree, ale TYLKO siedzac w komorze. no i oczywiscie
IsDrivenBy(komora)=sol3 nie dziala(wywoluje sie kod odpowiedzialny za to, co sie stanie jak nie siedzimy w komorze, nawet jak w niej siedzimy) probowalem UnitsInside(komora)=[sol3], takze probowalem IsInUnit(sol3)=komora, i ni hooya. dlaczego to nie dziala kurna?? cos tam sobie pisze w spisie funkcji, a OW swoje. jak oni wyprodukowali te 35 misji??