Zakaz, a następnie nakaz wejścia do EONA

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Zakaz, a następnie nakaz wejścia do EONA

Post by Xander »

jak w temacie, misja ma na mapie EON'a, a więc można sobie w niego wejść, Aaaaale nie ma tak łatwo, trzeba czekać do określonego momentu, dopiero wtedy można wchodzić do Eona, w przeciwnym razie Przegrywasz.

próbowałem 2 kody

1.
Spoiler:
On EnterBuilding(b,un) marked 102 do
begin

If b = eon then
If un = GetSide(un) = 4 then
begin
wait (0$01);
YouLost('Eon');

end;

End;
^ Enable (102) na początku oraz Disable (102) w momencie, gdy mogę (MUSZĘ nawet) już wchodzić do Eona.

Nie działa od początku, mogę sobię wejść wszystkimi do eona i nic się nie pojawia.


Spoiler:
On EnterBuilding(b,un) do
begin

If b = eon then
If un = OWChyba then
If OWCHyba_EON = 1 then
begin
savecharacters(OWChyba,'OWChyba');
wait(0$03);
medale;
youwin;
end;

If b = eon then
If un = GetSide(un) = 4 then
If ZakazWejsciaDoEona = 1 then
begin

YouLost('Eon');

end;

End;
^ZakazWejsciaDoEona = 1 oraz OWChyba_Eon = 0 na początku, a od momentu kiedy muszą wchodzić, to Zakaz = 0 a Owchyba_eon = 1
* Dodane w exporcie na początku ZakazWejsciaDoEona oraz OWChyba_Eon
Co do tego koda (made by Nefarem)
Działa pod koniec, medale dostaje i się wsio kończy, ale początek w ogóle, nie wyświetlało się YouLost i mogę wszystkimi uciec sobie do Eona.

Halp, someone?
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Zakaz, a następnie nakaz wejścia do EONA

Post by Xander »

Niestety to drugie odpada, dźwigi/inżynierowie/żołnierze jak chcą się gdzieś dostać muszą obok eona przejechać, a ta area by wtedy przeszkadzała, co do 1 kodu

Spoiler:
on EnterBuilding(b,un) do
Begin
if b = Eon then
if un = OWChyba then
If ZakazWejsciaDoEona = 1 then
begin
wait(0$02);
medale;
youwin;

if ZakazWejsciaDoEona = 0 then
begin
YouLost('Eon');
end;
end;
End;
Zrobiłem go tak, export ZakazWejsciaDoEona na początek, ZakazWejsciaDoEona = 0 po begin i tak o, kod nie zadziałał (co źle zrobiłem?) a gdy usunąłem "If ZakazWejsciaDoEona = 1" to gdy wejdę na samym początku gry, to od razu wygrywam :v (co także źle zrobiłem?)

+ na początku nie tylko ja nie mogę wchodzić do eona, ale i cała moja drużyna, czyli mam zapisać zamiast "OwChyba", "GetSide(un) = 4" czy jak?
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Zakaz, a następnie nakaz wejścia do EONA

Post by Xander »

Spoiler:
on EnterBuilding(b,un) do
Begin
if b=eon then

if ZakazWejsciaDoEona=0 then

YouLost('Eon');

if ZakazWejsciaDoEona=1 and un=OWChyba then
begin
wait(0$2);
medale;
youwin;
End;

End;
Wszystko działa, wielkie dzięki Marko :D
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Post Reply