Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
Błąd ten pojawia się od zamierzchłych czasów i nie wiem co go powoduje. Podmień jeszcze raz plik i sprawdź dokładnie identy, próbuj aż do skutku.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
cos nie dziala, bo wyskakuje mi access violation przy wczytywaniu nastepnej misji, z funkcji CreateVehicle. po za tym nie wiem - czy jesli bede mial w komorze mieszanke surowcow, czy zapisze mi automatycznie samym, jendym GetCargo(veh,mat_multi)?
Code: Select all
SAIL function "CreateVehicle" : Access violation at address 00405635 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 00000001
Last edited by MasterKiller on Mon Feb 16, 2015 3:29 pm, edited 1 time in total.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
Z mat_multi może być problem.
PS: Zapomniałęm we wczytywaniu dopisać linijki i = 1;
Obczaj teraz.
PS: Zapomniałęm we wczytywaniu dopisać linijki i = 1;
Obczaj teraz.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
Tak, teraz dziala, choc mat_multi nie wczytuje. dalej jednak nie rozumiem, dlaczego moje nie dzialalo, skoro bylo to prawie to samo, tylko z kilkoma listami
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
Ok, zebralem to wszystko do kupy i dziala w kazdych warunkach: apropo tego dopiecia do modding archive:
w poprzedniej misji:
w obecnej:
w poprzedniej misji:
Code: Select all
Export Function SaveCargoArea(area);
var tanks,un,j;
begin
tanks=FilterUnitsInArea(area,[[f_type,unit_vehicle]]);
for un in tanks do
begin
cargo_list := cargo_list ^ GetNation(un);
cargo_list := cargo_list ^ GetChassis(un);
cargo_list := cargo_list ^ GetEngine(un);
cargo_list := cargo_list ^ GetControl(un);
cargo_list := cargo_list ^ GetWeapon(un);
if GetWeapon(un) in [ru_cargo_bay,us_cargo_bay,ar_cargo_bay] and GetCargoType(un)<>mat_multi then
begin
ladunki_list := ladunki_list ^ GetCargoType(un);
ladunki_list := ladunki_list ^ GetCargo(un, GetCargoType(un));
end else
begin
ladunki_list := ladunki_list ^ [mat_cans];
ladunki_list := ladunki_list ^ GetCargo(un, mat_cans);
ladunki_list := ladunki_list ^ [mat_oil];
ladunki_list := ladunki_list ^ GetCargo(un, mat_oil);
ladunki_list := ladunki_list ^ [mat_siberit];
ladunki_list := ladunki_list ^ GetCargo(un, mat_siberit);
end;
end;
SaveVariable(cargo_list, 'veh_list');
SaveVariable(ladunki_list,'lad_list');
End;
Code: Select all
Export Function LoadCargo(area);
var un, i, j, var_cargo, var_ladunek;
begin
var_cargo := LoadVariable('veh_list', []);
var_ladunek := LoadVariable('lad_list', []);
i := 1;
j := 1;
repeat
begin
InitVc;
InitUc;
uc_nation := var_cargo[i];
vc_chassis := var_cargo[i+1];
vc_engine := var_cargo[i+2];
vc_control := var_cargo[i+3];
vc_weapon := var_cargo[i+4];
un := CreateVehicle;
PlaceUnitArea(un, area, false);
if GetWeapon(un) in [ru_cargo_bay,ar_cargo_bay,us_cargo_bay] then
begin
repeat
AddCargo(un, var_ladunek[j], var_ladunek[j+1]);
j := j + 2;
until GetCargo(un, mat_multi) = 100 or (j/2) = var_ladunek;
end;
i := i + 5;
end
until (i/5) = var_cargo;
End;
Re: Zbugowane otwieranie mapy o zbyt duzej ilosci drzew
No to się namęczyłeś z tym kodem ale się udało graty :]
Nie lepiej było przypisać jakieś zmienne i w zależności od nich zdefiniować "nową" komorę która miała by jakieś tam surowce w zależności od wartości tej/tych zmiennych ?? Dziwię się, że tak się męczyłeś z tym :] Można było to zdecydowanie uprościć. W każdym razie powodzenia życzę ;]
Nie lepiej było przypisać jakieś zmienne i w zależności od nich zdefiniować "nową" komorę która miała by jakieś tam surowce w zależności od wartości tej/tych zmiennych ?? Dziwię się, że tak się męczyłeś z tym :] Można było to zdecydowanie uprościć. W każdym razie powodzenia życzę ;]
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD