Zdrowie jednostek

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#16

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 3:29 pm

Wkleić go w dowolne miejsce,czy jakieś konkretne w pliku Misja\main.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4131
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

#17

Post by Serpent » Sat Feb 28, 2015 3:31 pm

Najlepiej na końcu main'a.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#18

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 3:47 pm

Po wklejeniu kodu tak wygląda:
Spoiler:
Every 0$01 do
var filter, i;
begin
enable;

filter := FilterAllUnits([f_side, 3]);

for i = 3 to filter do
SetLives(filter, 1000);
End;

Posyłam Rosyjskiego żołnierza na zwiady i kilku ukrytych jankesów bez problemu go zabija.
Może ja mylę cyferki stron i nacji.
1.Ameryka
2.Araby
3.Ruskie

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Zdrowie jednostek

#19

Post by Nefarem » Sat Feb 28, 2015 3:49 pm

Omg nie zmieniaj tego

Code: Select all

for i = 3 to filter do
Skopiuj jeszcze raz kod Serpenta i jedyne co zmieniasz to numer w filtrze i nic więcej .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#20

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 4:11 pm

Teraz taki dziwny błąd przy próbie wybudowania lab.:
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.10.13

ModName : Pablo MOD
ModDir : PabloMOD
ModVer : 1.0 Full (1.48327011710811)

ErrorType : Unknown
ErrorText : nemam rad prcka, ktery nema rad rumuna!, a muze zato VLADAaa

Exception : None

Params : MOD PABLOMOD
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 1
mission_campaign : 3
camp_names[mission_campaign] : Ru
mission_names[mission_number] : 01
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 397
last_title_radio : False
last_title : Spokojnie...komputery też da się załatwić.

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 2

Windows Info
------------
Product : Windows 7
Win32MajorVersion : 6
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 7601
ServicePack : Service Pack 1
ServicePackMajor : 1
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 4096MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4600 @ 2.40GHz
CPU Clock : 2400Mhz
Current CPU Clock : 2400Mhz

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Zdrowie jednostek

#21

Post by Nefarem » Sat Feb 28, 2015 4:44 pm

Propsy za znalezienie niezidentyfikowanego błędu szybko zgłoś to stukaczowi może dostaniemy patcha 2.1.0.0.0.0.0
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#22

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 5:05 pm

Podaj linka.

User avatar

MarkedOne
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 295
Joined: Wed Aug 17, 2011 12:36 pm

Re: Zdrowie jednostek

#23

Post by MarkedOne » Sat Feb 28, 2015 5:26 pm

ErrorText : nemam rad prcka, ktery nema rad rumuna!, a muze zato VLADAaa

Ciekawe co pili jak wymyślali takie teksty, bo są troszku śmieszne ;d
Я сам себе царство, я сам себе гетто,
Я принц и я планета, и это
Дурное постоянство, я тело и я пуля
Я ничего не значу, я брошенная сдача
В карманчике жилета.
А можно и иначе: я тело и я дуло пистолета.

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#24

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 7:00 pm

Nacja Rosja gra została wydana przez Czechów po rozpadzie ZSRR a mimo to wcielili Rumunów do wojska.Ciekawe.

Po tym nie zidentyfikowanym błędzie reinstal gry i na patchu 2.0000 kod serpenta nie chce działać.To ten:

Every 0$01 do
var filter, i;
begin
enable;

filter := FilterAllUnits([f_side, 1]);

for i = 1 to filter do
SetLives(filter, 1000);
End;

User avatar

Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 307
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

#25

Post by Jeanks » Sat Feb 28, 2015 8:32 pm

Było tego nieinstalować co to za nowość, że każdy kolejny patch coś psuje w SAILu ?? Stucuk tego nie tetuje i tyle
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Zdrowie jednostek

#26

Post by Radzio » Sat Feb 28, 2015 8:38 pm

Kind of off-topic: Rumun to nick jednego z programistów OW.

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#27

Post by czeresniaczek1 » Sat Feb 28, 2015 10:03 pm

Jankes to trzeba pozostawiać lub podawać linki do starszych wersji.Na razie temat do zamknięcia.

User avatar

Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

#28

Post by Nitek » Sat Feb 28, 2015 10:13 pm

Jeanks wrote:Było tego nieinstalować co to za nowość, że każdy kolejny patch coś psuje w SAILu ?? Stucuk tego nie tetuje i tyle
Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś Ty coś testował. Jestem pełen podziwu, że Stucuk dalej tworzy patche mimo ciągłego narzekania dużej części społeczności.

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2592
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

#29

Post by Antitheus » Sat Feb 28, 2015 10:58 pm

Jeanks wrote:Było tego nieinstalować co to za nowość, że każdy kolejny patch coś psuje w SAILu ?? Stucuk tego nie tetuje i tyle
Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, jakim dużym przedsięwzięciem są testy oprogramowania. Duże firmy mają opłacanych betatesterów, inne mniejsze wypuszczają pre-order beta, żeby doszlifować swe produkty. U nas wygląda to tak, że błędy zgłaszane są na bieżąco po wyjściu patcha. Jest w tym mechanizmie tylko jeden mankament - część community zamiast zgłaszać na OWS i bugs.OWS woli biadolić (są tego niezliczone przykłady a najbardziej kuriozalnym jest motyw z synch lostami w 1.x.13, gdzie dopiero zabrali się za to Czesi i na chwilę po zgłoszeniu wyszedł hotfix). Cael ipsum petimus autem stultitia excusationem non habet.

User avatar

Topic author
czeresniaczek1
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 54
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

#30

Post by czeresniaczek1 » Sun Mar 01, 2015 12:05 pm

Wracam do tematu myślałem o zrobieniu takiego uniwersalnego folderu.Data\main
Export kod\funkcja do
begin
Missions 01 do 15
begin
Every 0$0.1 do
begin
enable;
SetLives(FilterAllUnits([[f_side, 2],[f_type,unit_human]]), 1000);
End;
End_Export
Prosiłbym bardziej doświadczonego modera o poprawę.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest