Zdrowie jednostek

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Jak wpisać parametr setlive tak aby mieć go od 1 do ostatniej misi bez konieczności wklejania go po kolei do każdej misi.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Mam taki "kod"
every 0$1 do
begin
SetLives(#jednostka, 1000);
enable;
end;
Wkleiłem go w pliku main gra się normalnie załadowała strzelam do ruskich i nie działa po prostu zabili JMM.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

Post by Serpent »

Daj po prostu:
Every 0$0.1 trigger GetLives(JMM) < 1000 do
begin
enable;
SetLives(JMM, 1000);
End;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Nie mogłem napisać wcześniej nie działa.
Tak wygląda u mnie plik tam gdzie to wkleiłem main:
Spoiler:
var am,oth;
var john,joan,sik,lucy,grant,will,phi,off,others,budovy;
var joanok,oothersok,buildingsok,killhim,buildinglives;
var disable_07,debug,follow;

{every 0$1 do
begin
if not MusicIsPlaying then
if killhim then
begin
InsertMusic('musicdemo2.wav');
AddMusic('');
end
else
PlayMusic('musicdemo4.wav');
enable;
end;}

starting
begin
am=1;
oth=4;
revealfogarea(am,rev);
debug=false;
follow=true;
joanok=true;
oothersok=true;
buildingsok=true;
killhim=false;
budovy=[depot1,depot2,depot3,lab1,arm1,arm2,eon];
disable(01);
disable(02);
disable(03);
disable(04);
disable(05);
disable_07=false;

{ MOD }
uc_side := am;
uc_nation := 1;
PrepareHuman(1,class_soldier,50);
hc_importance := 100;
hc_name :='John Macmilan';
hc_gallery := 'us';
hc_face_number := 5;
hc_noskilllimit := true;

john := CreateHuman;
//john=newcharacter('JMM');
{ MOD }

uc_side=oth;
joan=newcharacter('Joan');
lucy=newcharacter('Donaldson');
grant=newcharacter('Gary');
sik=newcharacter('Sikorski');
will=newcharacter('Williams');
phi=newcharacter('Phillips');
off=newcharacter('Officer');
others=[lucy,grant,sik,will,phi];
placeunitxy(off,52,39,false);
placeunitxyr(lucy,47,38,3,false);
placeunitxyr(grant,47,38,3,false);
placeunitxyr(sik,47,38,3,false);
placeunitxyr(will,47,38,3,false);
placeunitxyr(phi,47,38,3,false);
comhold(others^[off]);

placeunitxy(john,24,26,false);
placeunitxy(joan,25,24,false);
comhold([joan,john]);
centernowonunits(john);

dialogueon;
say(off,'DX1-Off-1');
say(john,'DX1-JMM-1');
say(joan,'DX1-Joan-1');
say(john,'DX1-JMM-2');
say(joan,'DX1-Joan-2');
say(john,'DX1-JMM-3');
say(joan,'DX1-Joan-3');
say(john,'DX1-JMM-4');
dialogueoff;
commovexy(others,75,35);
commovexy(off,71,34);
// saveforquickrestart;
wait(0$0.3);
changemissionobjectives('M0');
hintSpec('Hints',3);
wait(0$1);
hint('Character');
wait(0$1);
// hint('Selection');
enable(01);
enable(02);
enable(03);
enable(04);
enable(05);

end;

every 3 trigger isselected(john) marked 01 do
begin
hint('Selection');
wait(0$1);
hint('Commands');
end;

every 3+1 trigger isselected(others^[joan,off]) marked 02 do hint('NPC');

every 5 trigger isinarea(john,vis) marked 03 do hint('Visibility');


every 0$0.5 trigger (not killhim) and follow do //joan followuje JMM
var tmp,tmp2,tmp3,x,y,px,py,dir;
begin
tmp=getdistunits(john,joan);
x=getx(john);
y=gety(john);
tmp2=[];
tmp3=[];
if tmp>=7 then begin
for dir=0 to 5 do begin
px=shiftx(x,dir,tmp-2);
py=shifty(y,dir,tmp-2);
if ValidHex(px,py) then
begin
tmp2=tmp2^[[px,py]];
tmp3=tmp3^[getdistunitxy(joan,px,py)];
end
end;
tmp=bestfromlistbylist(tmp2,tmp3);
commovexy(joan,tmp[1],tmp[2]);
end;
enable;
end;

on destinationunreachable(un) do
if un=joan then commovexy(joan,getx(john),gety(john));


every 0$0.4 trigger crawls(john) marked 04 do
begin
// dialogueon;
if not killhim then say(joan,'DXComments-Joan-1');
// dialogueoff;
end;

every 0$0.4+2 trigger isinarea(john,zapad) marked 05 do
begin
// dialogueon;
if not killhim then say(joan,'DXComments-Joan-1a');
// dialogueoff;
end;

every 0$1+1$10 marked 29 do
begin
if not isinarea(john,okolieonu) then begin
// dialogueon;
if not killhim then say(joan,'DXComments-Joan-1b');
// dialogueoff;
end
else enable;
end;

every 0$0.3 trigger not killhim marked 097 do
begin
if joanok then if getlives(joan)<1000 then begin
if debug then msg('joan: '&getlives(joan));
// setattitude(am,oth,att_neutral,true);
// comhold(john);
comhold(joan);
// setattitude(am,oth,att_neutral,true);
dialogueon;
say(joan,'DXAttack-Joan-1');
killhim=true;
{ InsertMusic('musicdemo2.wav');
AddMusic('');}
commovexy(joan,getx(sik),gety(sik));
wait(0$1);
say(sik,'DXAttack-Sik-1');
dialogueoff;
setattitude(am,oth,att_enemy,true);
comattackunit(others^[off],john);
joanok=false;
end;
if oothersok then if getlives(others^[off])<1000 then begin
if debug then msg('others+off: '&getlives(others^[off]));
// comhold(john);
comhold(others^[off]);
// setattitude(am,oth,att_neutral,true);
dialogueon;
say(joan,'DXAttack-Joan-1a');
wait(0$0.7);
killhim=true;
{ InsertMusic('musicdemo2.wav');
AddMusic('');}
say(sik,'DXAttack-Sik-1');
dialogueoff;
setattitude(am,oth,att_enemy,true);
comattackunit(others^[off],john);
oothersok=false;
end;
if buildingsok then if getlives(budovy)<1000 then begin
if debug then msg('budovy: '&getlives(budovy));
// comhold(john);
// setattitude(am,oth,att_neutral,true);
dialogueon;
say(joan,'DXAttack-Joan-1b');
dialogueoff;
follow=false;
commovexy(joan,getx(sik),gety(sik));
buildingsok=false;
buildinglives=getlives(budovy);
end;
// if joanok or oothersok or buildingsok then enable;
if not killhim then enable;
end;

every 0$0.3 trigger (not buildingsok) and (not killhim) marked 06 do
begin
if buildinglives-getlives(budovy)>7 then begin
disable(097);
disable_07=true;
dialogueon;
say(sik,'DXAttack-Sik-1');
dialogueoff;
setattitude(am,oth,att_enemy,true);
comattackunit(others^[off],john);
killhim=true;
{ InsertMusic('musicdemo2.wav');
AddMusic('');}
end;
enable;
end;

on unitgoestored(un) do
if un=john then
{if killhim then} begin
commovexy(off,getx(john),gety(john));
wait(0$1);
dialogueon;
say(off,'DXAttack-Off-1');
dialogueoff;
youlost('Dissmiss');
end
{ else begin
wait(0$0.5);
youlost('JMM');
end }
else if not disable_07 then if (not killhim) then if (gettype(un)=unit_human) then begin
disable(06);
wait(0$0.5);
dialogueon;
say(sik,'DXAttack-Sik-1');
dialogueoff;
setattitude(am,oth,att_enemy,true);
comattackunit(others^[off],john);
killhim=true;
{ InsertMusic('musicdemo2.wav');
AddMusic('');}

end;


every 0$0.4 trigger isinarea(john,aeon) and not killhim do
begin
follow=false;
centernowonunits([eon]);
dialogueon;
say(off,'DXReady-Off-1');
say(sik,'DXReady-Sik-1');
say(lucy,'DXReady-Don-1');
dialogueoff;
ingameon;
comstop(john);
comenterunit(sik,eon);
wait(0$1.5);
comenterunit(lucy,eon);
wait(0$2);
case query('QQuit') of
1:begin
{ dialogueon;
say(john,'DQrQuit#1-JMM-1');
dialogueoff;}
ingameoff;
YouDidSomethingExtraordinary;
// youwin('Saved');
end;
2:begin
//ingameoff;
disable(29);
//dialogueon;
say(john,'DQrQuit#2-JMM-1');
//dialogueoff;
//ingameon;
comenterunit(john,eon);
// ingameoff;
{ while not isinunit(john) do wait(3);
wait(0$1.3);
savecharacters(john,'JMM');
changemap('1','%_cont');}
end;
end;
end;

Every 0$0.1 trigger GetLives(JMM) < 1000 do
begin
enable;
SetLives(JMM, 1000);
End;


on enterbuilding(b,un) do
begin
if b=eon then
case un of
john:if not killhim then
begin
wait(0$1.3);
savecharacters(john,'JMM');
changemap('1','%_cont');
end
else begin
placeunitxy(john,76,34,false);
comattackunit(others^[off],john);
end;
else
RemoveUnit(un);
end;
end;
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

Post by Serpent »

Hmm, wyjaśnij nam po co wklejasz to na mapę z eonem gdzie nie ma ruskich?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Uczę się dopiero saila!.Nie muszę wiedzieć że muszą to być mapy z wrogami myślałem o tym żeby weszły jakiekolwiek zmiany muszę grę zaczynać od początku i wszystkie zmiany dokonywać od 01 misi.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Jest możliwość lub kod który powoduje że dany kod działa od 1 do ostatniej misji/mapie bez kopiowania zapisu i rozpakowywania kampanii.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Zdrowie jednostek

Post by MrMentor »

Każda "misia" ma swojego koda i jak zakodujesz wszystkie to będzie nagroda :D

Btw.

Image
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Fajna fota.Piwo teraz leją do kegów o pojemności 30 i 60 litrów nie do beczek.
Teraz na poważnie kod który wrzucił Serpent kilka postów wyżej dotyczy 1 jednostki czy mogę go stosować na kilku jednostkach.Every 0$0.1 dotyczy strony i nacji?
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Zdrowie jednostek

Post by Nefarem »

Every 0$0.1 do
begin
enable;
SetLives(FilterAllUnits([[f_side, TwojaStrona],[f_type,unit_human]]), 1000);
End;
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

Post by Serpent »

Kod nefarema leczy tylko jedną jednostkę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Po wpisaniu tego kodu taki komunikat w edytorze:
Compiling error Misja line 70:'end' or command expected but 'every' found!
@Serpent jakiś pomysł.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

Post by Serpent »

Po pierwsze nie wklejaj bloku every do innego bloku :amsick:
Po drugie kod na leczenie wszystkich:

Code: Select all

Every 0$01 do
var filter, i;
begin
enable;

filter := FilterAllUnits([f_side, 1]);

for i = 1 to filter do
     SetLives(filter[i], 1000);
End;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Zdrowie jednostek

Post by czeresniaczek1 »

Wkleić go w dowolne miejsce,czy jakieś konkretne w pliku Misja\main.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zdrowie jednostek

Post by Serpent »

Najlepiej na końcu main'a.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply