Spoiler:
Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Kiedy dodałem nową postać w \HN\Campaigns\Am\Start.txt
Przy próbie wczytania mapy przez edytor lub zaczęcia misji w kampani wyświetla mi się taki błąd : 'END_OF_DEFINE' is not a valid integer value
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Podkreśliłem linię z błędem. Ogólnie cała postać o identyfikatorze "Ar1 1" ma braki.VOICE
END_OF_DEFINE
Kpr 1
DEFINE
NAME "Kpr. Jeremiah Snake Johnson"
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 3 2483 1 100
LAST_MISSION 2
CHAR @ 0 0
VOICE 45 GALLERY Human 6
END_OF_DEFINE
END
@OT: Właśnie m.in. dla takich przypadków warto będzie korzystać z OWMS nad którym pracuję
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Przez taki banalny brak straciłem wczoraj masę czasu dzięki wielkie.
OWMS to jakiś program czy poradnik?
OWMS to jakiś program czy poradnik?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Program, który m.in. będzie zajmował się edycją prawie 350 plików w modach w intuicyjny i przyjemny sposób.
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=42&t=4276
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=42&t=4276
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Następne pytanie dotyczy praw autorskich a modyfikacji mianowicie pytam o użycie muzyki w memu (ścieżka dźwiękowa z anime) i interfejs arabski np z moda Arabian Campaign
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Czy SAIL lubi mieć swoje kaprysy?
Zacząłem właśnie tworzyć nową i Sail się uparł i nie chce ze mną współpracować.
Prosty kod:
Main
Team1
Team2:
i centrowanie:
Więc nie działa centrowanie i ruch ludzi stworzonych w pętli
Zacząłem właśnie tworzyć nową i Sail się uparł i nie chce ze mną współpracować.
Prosty kod:
Main
Code: Select all
Export Baranov, Borodin, Pokryshkin, Belkov, Kurin, g1;
STARTING
begin
prepare_people;
place_team;
DialogueOn;
Enable(01);
g1:= [Baranov, Borodin, Pokryshkin, Belkov, Borodin, Kurin];
ComMoveXY(g1,100,95);
ruch_petla;
Wait(0$5);
DialogueOff;
end;
Code: Select all
Export Function prepare_baranov;
begin
InitHc;
LoadCharacter(Baranov,0,1);
PrepareNewCharacter('Baranov');
uc_side = 6;
hc_class = 4;
uc_nation := 3;
Baranov := CreateHuman;
end;
Export Function prepare_Borodin;
begin
InitHc;
LoadCharacter(Borodin,0,1);
PrepareNewCharacter('Borodin');
uc_side = 3;
hc_class = 1;
uc_nation := 3;
Borodin := CreateHuman;
end;
Export function prepare_pokryshkin;
begin
LoadCharacter(Pokryshkin,0,1);
uc_side:=3;
Pokryshkin:=NewCharacter('Pokryshkin');
SetAttr(Pokryshkin,attr_speed,12);
SetAttr(Pokryshkin,attr_stamina,8);
uc_nation:=nation_russian;
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_basic_skills=[2,0,0,0];
hc_skills=[4,1,2,0];
hc_attr=[10,10];
hc_importance=0;
hc_name:='Pokryshkin';
hc_gallery='ru';
hc_face_number=4;
pokryshkin:=CreateHuman;
end;
Export function prepare_belkov;
begin
LoadCharacter(Belkov,0,1);
uc_side:=3;
Belkov:=NewCharacter('Belkov');
uc_nation:=nation_russian;
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_basic_skills=[1,1,1,0];
hc_skills=[2,1,1,0];
hc_attr=[10,10];
hc_importance=40;
hc_name:='Petr Belkov';
hc_gallery='ru';
hc_face_number=3;
belkov:=CreateHuman;
end;
export function prepare_people;
begin
prepare_baranov;
prepare_pokryshkin;
prepare_belkov;
prepare_borodin;
prepare_kurin;
rus_zol;
rus_eng;
end;
export function place_team;
begin
PlaceUnitArea(Baranov,spawn,False);
PlaceUnitArea(Pokryshkin,spawn,False);
PlaceUnitArea(Belkov,spawn,False);
PlaceUnitArea(Borodin,spawn,False);
PlaceUnitArea(Kurin,spawn1,False);
end;
Code: Select all
Export function prepare_kurin;
begin
LoadCharacter(Kurin,0,1);
uc_side:=3;
Kurin:=NewCharacter('Kurin');
uc_nation:=nation_russian;
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_basic_skills=[2,0,1,0];
hc_skills=[4,2,2,1];
hc_attr=[12,11];
hc_importance=60;
hc_name:='Kurin';
hc_gallery='ru';
hc_face_number=8;
kurin:=CreateHuman;
end;
Export ru1, unit1, units1;
Export function rus_zol;
var i, j, k, p, mic;
begin
units1 := [i];
for i = 0 to 2 do
begin
uc_side = 3;
uc_nation = 3;
InitHc;
hc_attr = [Rand(7,8), Rand(8,12)];
hc_gallery = '';
hc_name = '';
hc_skills = [Rand(2,4),Rand(0,2),Rand(0,1),Rand(0,1)];
hc_sex = [Rand(sex_male,sex_female)];
hc_class = 1;
hc_importance = 0;
ru1 := CreateHuman;
units1 := unit1 ^ ru1;
PlaceUnitArea(units1[i],spawn1,False);
end;
end;
Export ru2, unit2, units2;
Export function rus_eng;
var i, j, k, p, mic;
begin
units2 := [i];
for i = 1 to 2 do
begin
uc_side = 3;
uc_nation = 3;
InitHc;
hc_attr = [Rand(7,8), Rand(8,12)];
hc_gallery = '';
hc_name = '';
hc_skills = [Rand(0,2),Rand(2,4),Rand(0,1),Rand(0,1)];
hc_sex = [Rand(sex_male,sex_female)];
hc_class = 2;
hc_importance = 0;
ru2 := CreateHuman;
units2 := unit2 ^ ru2;
PlaceUnitArea(units2[i],spawn1,False);
end;
end;
Export Function ruch_petla;
var i;
begin
For i = 0 to 3 do
begin
ComMoveXY(units1[i], 100, 95);
ComMoveXY(units2[i], 100, 95);
end;
end;
Code: Select all
Every 0$2 Marked 01 do
begin
CenterNowOnUnits(Baranov);
end;
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Code: Select all
For i = 0 to 3 do
Code: Select all
units1 := [i];
Code: Select all
InitHc;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
2 pytania:
1. Co sądzicie ty żebym użył map z twierdzy jako tektury mapy?
2. Jak zmienić na stałe kolor 1 z stron np przymierza?
1. Co sądzicie ty żebym użył map z twierdzy jako tektury mapy?
2. Jak zmienić na stałe kolor 1 z stron np przymierza?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
1. Ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać.
2. Data/GameInit/sides.
2. Data/GameInit/sides.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Wpadłem na pomysł mini gier np : moba (multi), legion td i Line Tower Wars (za dużo multi w w3).
I tu pytanie najlepiej zrobić to jako tryb multiplayer, jako możliwość uruchomienia z 1 misji w kampanie po przez okno wyboru czy czekać na potyczki?
I tu pytanie najlepiej zrobić to jako tryb multiplayer, jako możliwość uruchomienia z 1 misji w kampanie po przez okno wyboru czy czekać na potyczki?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Won't stop, won't stop the beat
And GO
Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Siła takich rozgrywek leży jak zawsze w graniu ze znajomymi. Więc multi oczywiście.
Poza tym napisanie odpowiednio zaawansowanej AI dla singla, żeby stanowiło to jakiekolwiek wyzwanie będzie wymagało ogromnych nakładów pracy.
Poza tym napisanie odpowiednio zaawansowanej AI dla singla, żeby stanowiło to jakiekolwiek wyzwanie będzie wymagało ogromnych nakładów pracy.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Zrobienie gry moba multi na bazie OW jest moim zdaniem bezsensu. Gra jest bardzo niestabilna i ciągle będzie wywalać synchry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
@Serp: Skrypty w mapach multi mocno lagują / powodują utratę synchry? Chodzi mi tutaj o większą ilość, vide zrobienie MOBA z OW.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Oczywiście możecie zrobić taki tryb moba i sami się przekonać ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie
Na mapach coopowych Nefarema raczej nic złego się nie działo, stabilność trzymały mimo pojawiania się na mapie mega armii lub naprodukowania przez wrogą fabrykę 30 pojazdów stojących w bazie, więc moba jak najbardziej do zrobienia