Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

Kiedy dodałem nową postać w \HN\Campaigns\Am\Start.txt
Spoiler:
VARIABLES 0
CHARACTERS 7
Hidan 1
DEFINE
NAME Hidan
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 2 2483 0 100
LAST_MISSION 1
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 101 GALLERY Human 1
END_OF_DEFINE
Hidan_A 1
DEFINE
NAME Hidan
HUMAN 1 3 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 2 2483 0 100
LAST_MISSION 2
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 101 GALLERY Human 1
END_OF_DEFINE
Arab 1
DEFINE
NAME "Robert Farmer"
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 1 24838 0 100
LAST_MISSION 1
CHAR @ 110 0
RANDSEED 0
VOICE 23 GALLERY Human 2
END_OF_DEFINE
Mechan 1
DEFINE
NAME "Joahim Van Acker"
HUMAN 1 3 1
ATTR 10 9
SKILLS 1 2195 1 4582 6 24838 1 16776
LAST_MISSION 1
CHAR @ 0 0
VOICE 45 GALLERY Human 3
END_OF_DEFINE
Sara 1
DEFINE
NAME "Sara Van Acker"
HUMAN 2 3 1
ATTR 10 9
SKILLS 1 2195 1 4582 6 24838 1 16776
LAST_MISSION 1
CHAR @ 0 0
VOICE 45 GALLERY Human 5
END_OF_DEFINE
Ar1 1
DEFINE
NAME
HUMAN 1 1 1
ATTR 10 9
SKILLS 1 2195 1 4582 1 24838 1 16776
LAST_MISSION 1
CHAR @ 0 0
VOICE
END_OF_DEFINE
Kpr 1
DEFINE
NAME "Kpr. Jeremiah Snake Johnson"
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 3 2483 1 100
LAST_MISSION 2
CHAR @ 0 0
VOICE 45 GALLERY Human 6
END_OF_DEFINE

END
Przy próbie wczytania mapy przez edytor lub zaczęcia misji w kampani wyświetla mi się taki błąd : 'END_OF_DEFINE' is not a valid integer value
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Nitek »

VOICE
END_OF_DEFINE
Kpr 1
DEFINE
NAME "Kpr. Jeremiah Snake Johnson"
HUMAN 1 1 1
ATTR 11 11
SKILLS 4 2195 1 4582 3 2483 1 100
LAST_MISSION 2
CHAR @ 0 0
VOICE 45 GALLERY Human 6
END_OF_DEFINE

END
Podkreśliłem linię z błędem. Ogólnie cała postać o identyfikatorze "Ar1 1" ma braki.

@OT: Właśnie m.in. dla takich przypadków warto będzie korzystać z OWMS nad którym pracuję :)
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

Przez taki banalny brak straciłem wczoraj masę czasu dzięki wielkie.

OWMS to jakiś program czy poradnik?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Nitek »

Program, który m.in. będzie zajmował się edycją prawie 350 plików w modach w intuicyjny i przyjemny sposób.

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=42&t=4276
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

Następne pytanie dotyczy praw autorskich a modyfikacji mianowicie pytam o użycie muzyki w memu (ścieżka dźwiękowa z anime) i interfejs arabski np z moda Arabian Campaign
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

Czy SAIL lubi mieć swoje kaprysy?

Zacząłem właśnie tworzyć nową i Sail się uparł i nie chce ze mną współpracować.
Prosty kod:
Main

Code: Select all

 Export  Baranov, Borodin, Pokryshkin, Belkov, Kurin, g1;

STARTING
begin
     prepare_people;
     place_team;
     DialogueOn;               
     Enable(01);
     g1:= [Baranov, Borodin, Pokryshkin, Belkov, Borodin, Kurin];
     ComMoveXY(g1,100,95);
     ruch_petla;



     Wait(0$5);
     DialogueOff;
      
end; 
Team1

Code: Select all

Export Function prepare_baranov;
begin
     InitHc;
     LoadCharacter(Baranov,0,1);
     PrepareNewCharacter('Baranov');
     uc_side = 6;
     hc_class = 4;
     uc_nation := 3;
     Baranov := CreateHuman;
end;

Export Function prepare_Borodin;
begin
     InitHc;
     LoadCharacter(Borodin,0,1);
     PrepareNewCharacter('Borodin');
     uc_side = 3;
     hc_class = 1;
     uc_nation := 3;
     Borodin := CreateHuman;
end;

Export function prepare_pokryshkin;
  begin
    LoadCharacter(Pokryshkin,0,1);
    uc_side:=3;
    Pokryshkin:=NewCharacter('Pokryshkin');
    SetAttr(Pokryshkin,attr_speed,12);
    SetAttr(Pokryshkin,attr_stamina,8);


    uc_nation:=nation_russian;
    hc_sex=sex_male;
    hc_class=class_soldier;
    hc_basic_skills=[2,0,0,0];
    hc_skills=[4,1,2,0];
    hc_attr=[10,10];
    hc_importance=0;
    hc_name:='Pokryshkin';
    hc_gallery='ru';
    hc_face_number=4;

    pokryshkin:=CreateHuman;
  end;

Export function prepare_belkov;
  begin
    LoadCharacter(Belkov,0,1);
    uc_side:=3;
    Belkov:=NewCharacter('Belkov');
    uc_nation:=nation_russian;
    hc_sex=sex_male;
    hc_class=class_soldier;
    hc_basic_skills=[1,1,1,0];
    hc_skills=[2,1,1,0];
    hc_attr=[10,10];
    hc_importance=40;
    hc_name:='Petr Belkov';
    hc_gallery='ru';
    hc_face_number=3;

    belkov:=CreateHuman;
  end;

export function prepare_people;
  begin
    prepare_baranov;
    prepare_pokryshkin;
    prepare_belkov;
    prepare_borodin;
    prepare_kurin;
    rus_zol;
    rus_eng;
  end;


export function place_team;
  begin
    PlaceUnitArea(Baranov,spawn,False);
    PlaceUnitArea(Pokryshkin,spawn,False);
    PlaceUnitArea(Belkov,spawn,False);
    PlaceUnitArea(Borodin,spawn,False);
    PlaceUnitArea(Kurin,spawn1,False);
  end;
Team2:

Code: Select all

 
Export function prepare_kurin;
  begin
    LoadCharacter(Kurin,0,1);
    uc_side:=3;
    Kurin:=NewCharacter('Kurin');

    uc_nation:=nation_russian;

    hc_sex=sex_male;
    hc_class=class_soldier;
    hc_basic_skills=[2,0,1,0];
    hc_skills=[4,2,2,1];
    hc_attr=[12,11];
    hc_importance=60;
    hc_name:='Kurin';
    hc_gallery='ru';
    hc_face_number=8;
    kurin:=CreateHuman;
  end;

Export ru1, unit1, units1;
Export function rus_zol;

var  i, j, k, p, mic;

begin

    units1 := [i];


    for i = 0 to 2 do
 begin

    uc_side = 3;
    uc_nation = 3;
    InitHc;
    hc_attr = [Rand(7,8), Rand(8,12)];
    hc_gallery = '';
    hc_name = '';
    hc_skills = [Rand(2,4),Rand(0,2),Rand(0,1),Rand(0,1)];
    hc_sex = [Rand(sex_male,sex_female)];
    hc_class = 1;
    hc_importance = 0;

    ru1 := CreateHuman;
    units1 := unit1 ^ ru1;

    PlaceUnitArea(units1[i],spawn1,False);
    
 end;
end;

Export ru2, unit2, units2;
Export function rus_eng;
                      
var  i, j, k, p, mic;

begin

    units2 := [i];


    for i = 1 to 2 do
 begin

    uc_side = 3;
    uc_nation = 3;
    InitHc;
    hc_attr = [Rand(7,8), Rand(8,12)];
    hc_gallery = '';
    hc_name = '';
    hc_skills = [Rand(0,2),Rand(2,4),Rand(0,1),Rand(0,1)];
    hc_sex = [Rand(sex_male,sex_female)];
    hc_class = 2;
    hc_importance = 0;

    ru2 := CreateHuman;
    units2 := unit2 ^ ru2;
    PlaceUnitArea(units2[i],spawn1,False);
    end;
 end;

Export Function ruch_petla;
var i;
begin
     For i = 0 to 3 do
     begin
          ComMoveXY(units1[i], 100, 95);
          ComMoveXY(units2[i], 100, 95);
    end;
     end; 
i centrowanie:

Code: Select all

Every 0$2 Marked 01 do
begin
     CenterNowOnUnits(Baranov);
end;
Więc nie działa centrowanie i ruch ludzi stworzonych w pętli
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Serpent »

Code: Select all

 For i = 0 to 3 do
rly? To nie c++ że pierwszy element w tablicy ma indeks 0. Zawsze pisze się for i = 1 to...

Code: Select all

 units1 := [i];
Co ten zapis ma na celu?

Code: Select all

InitHc;
Wystarczy użyć raz w kodzie. Choć ogólnie Init nie jest wymagany.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

2 pytania:
1. Co sądzicie ty żebym użył map z twierdzy jako tektury mapy?
2. Jak zmienić na stałe kolor 1 z stron np przymierza?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Serpent »

1. Ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać.
2. Data/GameInit/sides.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
hidan
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 59
Joined: Wed Nov 10, 2010 8:41 pm
Location: Polska

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by hidan »

Wpadłem na pomysł mini gier np : moba (multi), legion td i Line Tower Wars (za dużo multi w w3).
I tu pytanie najlepiej zrobić to jako tryb multiplayer, jako możliwość uruchomienia z 1 misji w kampanie po przez okno wyboru czy czekać na potyczki?
Can't stop, can't stop the feet
Won't stop, won't stop the beat
And GO

Historia niedopowiedziana
2/20 - AM
6/20 - AR
3/20 - RU
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by MrMentor »

Siła takich rozgrywek leży jak zawsze w graniu ze znajomymi. Więc multi oczywiście.
Poza tym napisanie odpowiednio zaawansowanej AI dla singla, żeby stanowiło to jakiekolwiek wyzwanie będzie wymagało ogromnych nakładów pracy.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Serpent »

Zrobienie gry moba multi na bazie OW jest moim zdaniem bezsensu. Gra jest bardzo niestabilna i ciągle będzie wywalać synchry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Nitek »

@Serp: Skrypty w mapach multi mocno lagują / powodują utratę synchry? Chodzi mi tutaj o większą ilość, vide zrobienie MOBA z OW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Serpent »

Oczywiście możecie zrobić taki tryb moba i sami się przekonać ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Historia niedopowiedziana [W.I.P] Pomoc przy modzie

Post by Markok »

Na mapach coopowych Nefarema raczej nic złego się nie działo, stabilność trzymały mimo pojawiania się na mapie mega armii lub naprodukowania przez wrogą fabrykę 30 pojazdów stojących w bazie, więc moba jak najbardziej do zrobienia :amcar:
Post Reply