Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
No nie ma, ale jak tworzysz ludzika i nie chcesz, by od razu pojawił się na mapie, dajesz wait. W ten sposób postać o danym idencie, twarzy itp pojawi się w trakcie rozgrywki.
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Zamiast zmuszać blok do czekania nie prościej napisać warunek, który nie będzie wykonywal się co 0$01 tylko co 1$00?
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Prościej, ale wtedy chyba będzie tworzył się ten sam koleś. Mi chodzi o to, żeby pojawiał się co i raz inny, ale gdy pewna jednostka ginie, cały kod się dezaktywował.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
hc_gallery := ''; i hc_name := ''; zawsze losują ryj i nazwisko.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
A nie będzie tak, że wylosuje 2 razy tą samą gębę?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Nie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
... To gdybym to od razu wiedział.. Ale to chyba nie rozwiązuje problemu blokady kodu po śmierci jednostki?
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Serpent podał Ci dobry kod, który będzie bardzo dobrze działał.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Czyli, jeżeli dobrze rozumiem - w miejsce "bolącej nogi" Serpenta mogę dać nawet warunek IsLive? I będzie działało?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Tak, to tylko był przykład. Nie bierz wszystkiego tak dosłownie
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Przecież wiem. Obawiałem się po prostu, że będę musiał wsparcie przypisać jakiemuś identowi (jak w kolorach stron na mapie [nacja:=f_side,x]).Serpent wrote:Tak, to tylko był przykład. Nie bierz wszystkiego tak dosłownie
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Najlepiej pobaw się w sailu, metoda prób i błędów nauczy cię lepiej niż 100 postów na forum.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Wiesz, tak długo, jak próbowałem coś zrobić z tym samemu, tak nie wpadłbym na pomysł, który podsunąłeś.
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Polecałbym atak przygotować tak, jak jest to w oryginalnych kampaniach (zamiast robić to w jednym bloku). Wiem, że nie będzie to mega pomocne ale 2 funkcje:
Funkcja przygotuj_atak; gdzie definiujesz atakujące oddziały.
Funkcja atakuje; (boli_noga w kodzie Serpenta), gdzie ustawiasz jednostki i rozkazujesz im nacierać we wskazanym kierunku.
Funkcja przygotuj_atak; gdzie definiujesz atakujące oddziały.
Funkcja atakuje; (boli_noga w kodzie Serpenta), gdzie ustawiasz jednostki i rozkazujesz im nacierać we wskazanym kierunku.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Wyłączenie ataku po śmierci jednostek
Kod Serpenta zapewne działa, ale SAIL chyba się obraził. Wstukałem identyczną formułkę:
I wyskakuje mi komunikat o takiej oto treści:
Co ciekawe, gdy nie dam "IsLive(am_gen) := false", tylko od razu "end", wszystko się kompiluje.
Code: Select all
On UnitDestroyed(un) do
Begin
if un = am_gen then
IsLive(am_gen) := false;
End;
Code: Select all
'end' or command expected, but ':=' found!