Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Polecam patent z ComEnterUnit przy wstawianiu ludzi do bunkrów gdyż PlaceHumanInUnit powoduje że człowiek wsadzony tak do bunkra zawsze zwrócony będzie w stronę 0 (przy wieżyczkach nie ma tego problemu).
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Tyle, że przynajmniej na 1.12.10.15 funkcji IsEmpty nie ma (ani w żadnym spisie).
Wstawiłem zamiast tego IsInUnit = 0 i hula, sytuacja opanowana.
Edit. Chodziło chyba o filterek f_empty
Wstawiłem zamiast tego IsInUnit = 0 i hula, sytuacja opanowana.
Edit. Chodziło chyba o filterek f_empty
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Sory, faktycznie.
IsEmpty to moja funkcja której używam w SoSie
IsEmpty to moja funkcja której używam w SoSie
Code: Select all
// return true if building is empty
Export Function IsEmpty(unit);
var filter;
begin
filter := FilterAllUnits([[[f_side, GetSide(unit)], [f_type, unit_building], [f_not, [f_occupied]]]]);
if not unit in filter then
result := true
else
result := false;
End;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
O ile wstawianie ludzi do bunkrów działa elegancko, to już przefiltrowanie tak samo zbrojowni i próba wsadzenia tam trzech gości kończy się ich wędrówką do depotu, chociaż filtr b_armoury jest, a nie b_depot.. tak samo z fabryką czy labem, potem wziąłem się z wkurzenia za ewentualne naprawianie budynków przez inżyniera przy ataku za pomocą funkcji GetLives, tu też są niezłe jaja, <1000 sprawia, że eng to po prostu pier%$li, dodanie = skutkuje ciągłym czatowaniem przy jednym z bunkrów..
Chyba zostanę przy koncepcji misji opartych na budowie bazy i nacierających falach wroga, bo AI bazy , a raczej jego brak wbija mi gwoździe w mózg
Serp nie masz ochoty na SoSa to Cię pomęczę, a nóż Ci się zachce
Chyba zostanę przy koncepcji misji opartych na budowie bazy i nacierających falach wroga, bo AI bazy , a raczej jego brak wbija mi gwoździe w mózg
Serp nie masz ochoty na SoSa to Cię pomęczę, a nóż Ci się zachce
Code: Select all
Every 0$01 do
var i,zbroja;
begin
for i = 1 to 3 do begin
zbroja = FilterAllUnits([[f_btype,b_armoury],[f_side,1]]);
//budowa solda
ComEnterUnit(sold,zbroja);
end;
end; => grupka żołnierzy wkracza na libację do składu..
Every 0$01 do
var i,bud;
begin
enable;
for i = 1 to bud do
bud = FilterAllUnits([[f_type,unit_building],[f_side,1]]);
If GetLives(bud[i])<1000 then begin
ComRepairBuilding(eng,bud[i]);
AddComReturn(eng);
end;
end; => inżynier leży zapity w składzie i ani myśli się z niego ruszać
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Spoiler:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Kolejne ambitne pytania w drodze :
1. Co zrobić przy randomowym spawnowaniu pojazdów, żeby gatling się nie pchał na jankeskie lekkie podwozie ?
2. Czemu vc_weapony nie idą kolejno 1-mg 2-gat, tylko między mg a gatem dali lekkie działo, niechciane lekkie działo, da się jakoś to wyłączyć, słyszałem że stałe można zmieniać więc bym sobie mgka pod lekkie działo wrzucił, da radę ?
1. Co zrobić przy randomowym spawnowaniu pojazdów, żeby gatling się nie pchał na jankeskie lekkie podwozie ?
2. Czemu vc_weapony nie idą kolejno 1-mg 2-gat, tylko między mg a gatem dali lekkie działo, niechciane lekkie działo, da się jakoś to wyłączyć, słyszałem że stałe można zmieniać więc bym sobie mgka pod lekkie działo wrzucił, da radę ?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
2. Co to za problem?
Chociaż nie widzę sensu. Lepiej użyć tablic.
1. Użyj if'ów.
Code: Select all
export lekkie_dzialo, lekki_karabin;
Export Function Define_Weapons;
begin
lekkie_dzialo := us_light_gun;
lekki_karabin := us_machine_gun;
end;
1. Użyj if'ów.
Code: Select all
var weapon;
begin
weapon := [us_gatling_gun, ru_gun][Rand(1,2)];
vc_weapon := weapon;
if weapon = us_gatling_gun then
vc_chassis := us_medium_wheeled
else
vc_chassis := ru_medium_wheeled;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
W dwójce mi chodzi o to, że nie chcę jak daję Rand(2,4) żeby mi lekkie działo się spawnowało, jutro te kawałki kodu sprawdzę.
PS. Zadaję bardziej ambitne pytania od Creativa ?
PS. Zadaję bardziej ambitne pytania od Creativa ?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nadawanie nowo wybudowanym budynkom identów
Patrz przykład przy 1.Markok wrote:W dwójce mi chodzi o to, że nie chcę jak daję Rand(2,4) żeby mi lekkie działo się spawnowało, jutro te kawałki kodu sprawdzę.
Nie ;DMarkok wrote: PS. Zadaję bardziej ambitne pytania od Creativa ?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak