Wyświetlanie okien tekstowy jest bardzo często wykorzystywane w prawie wszystkich modyfikacjach. Ma ono zazwyczaj na celu poinformować gracza o jakimś wydarzeniu, popchnąć fabułę do przodu lub zmusić gracza do wyboru jednej z kilku opcji.
Tworzenie struktury okna w pliku tekstowym:
Spoiler:
Przechodzimy do naszego pliku z dialogami (.../Twoj_Mod/Campaigns/NACJA (Am, Ar, Ru)/#pol/TxtXX.wri).
Case Query('identyfikator') of
1: begin
// co się stanie w razie wybrania opcji nr. 1;
end;
2: begin
// co się stanie w razie wybrania opcji nr. 2;
end;
3: begin
// co się stanie w razie wybrania opcji nr. 3;
end;
End;
Wybranie danej opcji spowoduje wykonanie się kodu z bloku oznaczanego danym numerem i pominięcie innych bloków.
Case Query('Trudnosc') of
1: begin
Difficulty := 1;
// np. usuwa zbędne jednostki RemoveUnit(bunkier1);
end;
2: begin
Difficulty := 2;
// np. usuwa zbędne jednostki RemoveUnit(bunkier2);
end;
3: begin
Difficulty := 3;
end;
End;
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak