-1: Na danym hexie znajdują się jakieś surowce lub element środowiska np. skrzynie, drzewa.
0: Hex jest pusty (może być na nim trawa).
>0: Hex jest zajęty.
Uwaga!
Funkcja nie uwzględnia rodzaju terenu czyli teren typu earth jak i dont enter są traktowane tak samo!
Funkcja ignoruje również miny i złoża.
Są to bardzo przydatne informacje zwłaszcza przy pisaniu skryptów dla komputera lub podkładaniu min w SAIL'u
Poniżej dwa zastosowaia tej funkcji.
Spoiler:
Sprawdź czy dany hex jest pusty, następnie wyślij tam jednostkę.
Every 0$01 trigger GetSide(HexInfo(2,2)) = 1 do
begin
Say(HexInfo(2,2), 'dialog1');
End;
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak