SAIL - Umieszczanie żołnierza w bunkrze z dobrym kierunkiem

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

SAIL - Umieszczanie żołnierza w bunkrze z dobrym kierunkiem

Post by Serpent »

Pewnie wielu z Was spotkało się z tym problemem. Chodzi mianowicie o to że jeśli umieścimy człowieka w bunkrze (nie w wieżyczce!) za pomocą PlaceHumanInUnit to zawsze jest on zwrócony w kierunku 0 (północy wschód).

Poniżej zamieszczam funkcję która rozwiązuje ten problem:

Code: Select all

Export Function PlaceUnitInBunker(un, b);
var dir;
begin
dir := GetDir(b);

if dir < 3 then
   dir := dir + 3
    else 
      dir := dir - 3;

SetDir(un, dir);
PlaceHumanInUnit(un, b);
End;
Przykład użycia:

Code: Select all

// jakiś tam kod
un := CreateHuman;
PlaceUnitInBunker(un, b); // gdzie b to ident bunkra
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply