MOD - Ostrzeżenie przy dodawaniu animacji do mapy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

MOD - Ostrzeżenie przy dodawaniu animacji do mapy

Post by Serpent »

Przy dodawaniu animacji do mapy za pomocą edytora w pliku mapy zapisuje się lokalizacja do danych klatek.

Problem leży w tym że zapisana lokalizacja to lokalizacja klatek na naszym komputerze, więc jeżeli ktoś odpali mapę z animacjami na innym komputerze gdzie ma zainstalowane OW w innej lokalizacji to animacje nie będą mu działać.

Żeby animacje działały na każdym komputerze należy odpalić za pomocą notatnika plik map.txt (plik mapy na której są animacje) i edytować jak poniżej.

Oto przykład:
1). Lokalizacja świeżo po dodaniu animacji w edytorze (przed edycją):

Code: Select all

  ANIMGROUND 1
  0 "C:\Program Files (x86)\Virgin Interactive\Original War\mods\SoS\GroundAnim\ar9_out0000.bmp" 912 -60
  END_OF_ANIMGROUND
2). Tak powinna wyglądać prawidłowa lokalizacja (po edycji):

Code: Select all

  ANIMGROUND 1
  0 GroundAnim\ar9_out0000.bmp 912 -60
  END_OF_ANIMGROUND
Po wykonaniu tej operacji należy zapisać zmiany i gotowe. Animacje powinny już działać na każdym komputerze.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: MOD - Ostrzeżenie przy dodawaniu animacji do mapy

Post by MrMentor »

Zgłoś do Stucuk'a - zmiana ścieżki absolutnej na relatywną powinna być banalnie prosta. A namierzenie tego w kodzie nie powinno mu zająć dużo czasu.
Post Reply