SAIL - HexInArea

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

SAIL - HexInArea

Post by Serpent »

Funkcja zwraca prawdę jeśli dane koordynaty x,y należą do danej arei.

Code: Select all

Export Function HexInArea(x, y, area);
var i, tmp, list;
begin
tmp := false;
list := AreaToList(area, 0);

for i = 1 to list[1] do
    begin
    if list[1][i] = x and list[2][i] = y then
       begin
       tmp := true;
        break;
       end;
    end;

result := tmp;
End;

Notka:
Funkcja InArea(x, y, area) ma takie samo zastosowanie :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: SAIL - HexInArea

Post by MasterKiller »

Code: Select all

on ArtifactUsed(side, nr, par, par2) do
begin
     if HexInArea(par,par2,A_safezone) then
           begin
                Query('CANTUSE');
           end else
           begin
                Case nr of
                4:SetBombing(par,par2,55);
                5:ArtContamination(par,par2, Rand(10,30));
                6:PlaceSeeing(par,par2,1,20);
                end;
           end;
end;
nie wiem, czemu, ale nie dosc, ze twoja funkcja zawiesza mi OW, gdy uzyje artefaktu, ale na dokladke zamienia mi ikonki artefaktow :D gdy zamienilem na InArea, wszystko jest OK.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply