udało mi się przebrnąć przez stworzenie pierwszej misji dzięki Xanderowi (jeśli źle napisałem to sry ;P)
niestety podczas następnej natrafiłem na kolejny problem którego raczej sam nie przebrnę.
Chodzi o to, źe moja postać pojawia się w wyznaczonym miejscu (area o nazwie resp)
wypowiada dwa dialogi i dostaje questa (którego jeszcze nie zdążyłem dodać) żeby znaleźć "młodego"
dodałem w odpowiednim miejscu Area1 i Area2 gdzie:
Area2 to miejsce po wkroczeniu w które wywołuje respawn na mapie Młodego w Area1.
Niestety Po włączeniu misji gra nie wczytuje tego tutaj macie kody z saila
Moduł - Main
Code: Select all
Starting
Begin
resetfog;
hero;
dialogueOn;
Say(Lothern,'b1');
Say(Lothern,'b2');
dialogueOff;
randomizeall;
end;
//Event z Młodym
every 0$01 trigger IsInArea(Lothern,Area2) do
begin
enable;
hero1;
disable;
end;
every 0$01 trigger IsInArea (Mlody,Area1) do
begin
enable;
CenterOnXY(79,77);
Say(Lothern,'b3');
Say(Lothern,'b4');
Say(Lothern,'b5');
Say(Lothern,'b6');
Say(Lothern,'b7');
Say(Lothern,'b8');
Say(Lothern,'b9');
ingameOff;
disable;
end;
Code: Select all
Export Lothern;
Export function hero;
begin
uc_side = 1;
uc_nation = 1;
Lothern:= CreateCharacter('Lothern');
PlaceUnitArea(Lothern, resp, True);
end;
Wszystko się ładnie Kompiluje ale nie działaExport Mlody;
Export function hero1;
begin
uc_side = 1;
uc_nation = 1;
Mlody:= CreateCharacter('Młody');
PlaceUnitArea(Mlody, Area1, True);
end;