Dziwny problem z buttons.txt

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Dziwny problem z buttons.txt

Post by MasterKiller »

Dodaję SetArtifactUse'm 3 przyciski specjalnego przeznaczenia do laboratorium(pozmienialem ich ikonki na bardziej odpowiadajace funkcjom), i wszystko jest OK, ale tylko w Game Mode w edytorze. Gdy odpalam normalnie przez grę, to funkcje dzialaja jak trzeba, ale ikonki sa pozamieniane na jakies inne. Wuuut?

Po za tym: czy mcid jakos gryzą się miedzy sobą? Bo taki kod:

Code: Select all

every 1 do
begin
     COUNT_attacks=0;                                              //def=0
     LISTXY_amattpts=[[64,98],[86,79],[88,73],[116,71],[125,70],[142,66],[153,39]];
     LISTXY_amattpts2=[[64,98],[75,87],[108,114],[123,124],[143,142],[161,119],[175,114],[149,44]];
end;

export function PrepareAmAttack(str, way);  // way=1 dla gornej drogi, dowolna inna wartosc dla dolnej
var mech, veh, vehlist;
begin
     InitUc;
     InitVc;
     InitHc;
     uc_side=1;
     uc_nation=nation_american;

     for i=1 to str do
         begin
              mech=[];
              veh=[];

              Case Rand(1,100) of
              1..50:vc_control=control_manual;
              51..100:vc_control=control_computer;
              end;

              Case Rand(1,100) of
              1..20:vc_chassis=us_heavy_tracked;
              21..100:vc_chassis=us_morphling;
              end;

              Case Rand(1,100) of
              1..30:vc_weapon=us_rocket_launcher;
              31..82:vc_weapon=us_heavy_gun;
              83..100:vc_weapon=us_laser;
              end;

              vc_engine=engine_siberite;

              veh=CreateVehicle;

              vehlist=vehlist^veh;

              PlaceUnitArea(veh,A_start,false);

              if GetControl(veh)=control_manual then
                 begin
                      hc_gallery='';
                      hc_importance=1;
                      hc_class=class_mechanic;

                      Case M_diff of
                      1:hc_skills=[1,2,Rand(6,8),2];
                      2:hc_skills=[1,1,Rand(7,9),2];
                      3:hc_skills=[4,3,Rand(8,9),4];
                      end;

                      mech=CreateHuman;
                      PlaceHumanInUnit(mech,veh);
                 end;
         end;

       if way=1 then McMove(99, vehlist, LISTXY_amattpts, [mc_move_agressive])
          else  McMove(99,vehlist,LISTXY_amattpts2,[mc_move_agressive]);
end;
dla LISTXY_amaattpts czolgi zatrzymuja sie jakos w polowie i dalej nie jada. Tak poza tym, jest jakas opcja do tego makra, azeby jednostki rozwalaly WSZYSTKO, co napotka na drodze, wlacznie z pustymi budynkami, pojazdami?
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Dziwny problem z buttons.txt

Post by Nefarem »

Polecam użyć NearestUnitToUnit .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dziwny problem z buttons.txt

Post by Serpent »

Makra altarowskie są krótko mówiąc z***ane. Nie używam ich.

Co do buttonów, musisz odpalać moda z ModLaunchera.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Dziwny problem z buttons.txt

Post by MasterKiller »

Tyle ze jak odpalam Mod Launchera, to nie ma przycisku "Gra wieloosobowa" w menu i kampanie sa oryginalne..
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply