Własne eventy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Własne eventy

Post by MasterKiller »

Da sie jakos zrobic wlasne eventy z parametrami? Chciałem zrobić u komputerowego przeciwnika wycofanie i naprawianie czolgow do bazy. Wiem, ze mozna to rozwiazac "arenowo", robiac aree i every do nich, naprawianie i takie tam, ale co np. jakbysmy teoretycznie chcieli okodowac to tak, zeby pojazd sam wyszukiwal w miare bezpieczne miejsce i tam sie naprawil(zakladam manualne sterowanie)? Wymyslilem to tak, zeby byl wywolywany event i wtedy zadanie naprawy dla kazdego pojazdu dzialoby sie "wielowatkowo", poniewaz petlami trudno ogarnac np. konieczne oczekiwanie na to, az pojazd dojedzie tam gdzie trzeba, i dopiero wtedy rozkazanie mechanikowi wysiasc. Potem znowu czekanie na naprawe, itd. Jednakze SailEvent obsluguje tylko jeden parametr, czyli wlasny numer(bez sensu).
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Własne eventy

Post by Serpent »

Nie da się tworzyć nowych eventów, jedyne co Ci pozostaje to kombinowanie z funkcjami i every.

Zrobienie tego co napisałeś wyżej można zrobić bez problemu w 1 bloku every.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply