Stała fabryki

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Stała fabryki

Post by MasterKiller »

http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... nstants/pl

jest jakaś stała, która da sie uzyskać gdy z fabryki nie może wyjechać pojazd? bo ja tu nie widze.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Stała fabryki

Post by 0dd1 »

Zawsze w takich przypadkach najlepiej jest zwyczajnie to przetestować, np używając display_strings=[BuilidingStatus()]; Właśnie tak zrobiłem i z tego co widzę to bs_waiting ale nie jestem pewien czy nie może to być związane z jeszcze jakimś innym stanem fabryki.
Do it!
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Stała fabryki

Post by MasterKiller »

Żeby nie zakładać nowego:
używał ktoś RandHexXYR?
bo mi usilnie zwraca 0,0. Wklejam caly kod:

Code: Select all

every 0$1 trigger ATTACK_started do
var turret, i, rand_hex;
begin
     for i in FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_vehicle]]) diff [czolgUS1, czolgUS2, czolgUS3] do
     begin
          if WantsToAttack(i)<>0
          and (GetDistUnitXY(i,71,77)>=20 or GetDistUnitXY(i,42,38)>=25)
          and GetDistUnitXY(i, 55,60)>=38
          and GetDistUnits(i,NearestUnitToUnit(FilterAllUnits([f_side,3]),i))>=18
          and GetDistUnits(i, NearestUnitToUnit(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_building]]), i)) then
             begin
                  turret=NearestUnitToUnit(i, FilterAllUnits([[f_side,3],[f_btype, b_turret]]));

                  rand_hex=RandHexXYR(GetX(turret), GetY(turret), 4, false);
                  ComMoveXY(i, rand_hex[1], rand_hex[2]);
             end;
     end;

     enable;
end;
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Stała fabryki

Post by Serpent »

Funkcja działa, widocznie gra nie może znaleźć jednostki przypisaną pod turret. Sprawdź filtry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Stała fabryki

Post by 0dd1 »

Tu masz odwrotnie:

Code: Select all

NearestUnitToUnit(i, FilterAllUnits([[f_side,3],[f_btype, b_turret]]));
Powinno być:
NearestUnitToUnit( lista, jednostka);
Do it!
Post Reply