Tak, ale będzie dużo kopiowania klatekMasterKiller wrote:I dasz rade to zaimplementować w OWie?
Edycja palety .gmz
Re: Edycja palety .gmz
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Edycja palety .gmz
Broń - okej, ale podwozia - mały pocet kulicek
Re: Edycja palety .gmz
Podwozie musi mieć sporo klatek, szkoda że gm editor nie ma funkcji importu gif-ów, bo wtedy można by było lecieć masowo z nowymi modelami.MasterKiller wrote:Broń - okej, ale podwozia - mały pocet kulicek
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Edycja palety .gmz
Swoją drogą ta wyrzutnia na czołgu przypomina mi model z bardzo fajnej gry .
Spoiler:
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Edycja palety .gmz
Ło kuchwa. Chociaż troche kontrastuje zagęszczenie pikseli :/
Re: Edycja palety .gmz
Dziwi cie to? Ten model został narysowany w edytorze dostosowanym do red alerta więc nie dziw się że tak to wyglądaMasterKiller wrote:Ło kuchwa. Chociaż troche kontrastuje zagęszczenie pikseli :/
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Edycja palety .gmz
Jakbym grał w RA to może by mnie nie dziwiło
Re: Edycja palety .gmz
Warto zagraćMasterKiller wrote:Jakbym grał w RA to może by mnie nie dziwiło
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Edycja palety .gmz
How would you get the ZBuffer from a Voxel?
----------------------------------------------------
OBJToGM project has progressed (But is still a WIP).
Latest GM Editor:
- GM_Editor_2016_10_22b.rar
2P5D (2.5D) Format:
TotalWidth - Integer
Height - Integer
FrameWidth - Integer
ZBuffer - 8 Bit (TotalWidth*Height in size)
RGB - 8 Bit image (TotalWidth*Height in size)
Palette - array [255] of TRGBQuad
Note: Frames are stored width wise as if it was a large image with each frames width being FrameWidth. GM Edit linked above can import the 2P5D (Which i made for OBJToGM)
----------------------------------------------------
OBJToGM project has progressed (But is still a WIP).
Latest GM Editor:
- GM_Editor_2016_10_22b.rar
2P5D (2.5D) Format:
TotalWidth - Integer
Height - Integer
FrameWidth - Integer
ZBuffer - 8 Bit (TotalWidth*Height in size)
RGB - 8 Bit image (TotalWidth*Height in size)
Palette - array [255] of TRGBQuad
Note: Frames are stored width wise as if it was a large image with each frames width being FrameWidth. GM Edit linked above can import the 2P5D (Which i made for OBJToGM)
- Stu
OWSupport
OWSupport