Edycja palety .gmz

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by Gelwe »

MasterKiller wrote:I dasz rade to zaimplementować w OWie?
Tak, ale będzie dużo kopiowania klatek :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by MasterKiller »

Broń - okej, ale podwozia - mały pocet kulicek ;)
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by Gelwe »

MasterKiller wrote:Broń - okej, ale podwozia - mały pocet kulicek ;)
Podwozie musi mieć sporo klatek, szkoda że gm editor nie ma funkcji importu gif-ów, bo wtedy można by było lecieć masowo z nowymi modelami.
Image
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Edycja palety .gmz

Post by Nefarem »

Image
Swoją drogą ta wyrzutnia na czołgu przypomina mi model z bardzo fajnej gry :D.
Spoiler:
Image
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by MasterKiller »

Ło kuchwa. Chociaż troche kontrastuje zagęszczenie pikseli :/
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by Gelwe »

MasterKiller wrote:Ło kuchwa. Chociaż troche kontrastuje zagęszczenie pikseli :/
Dziwi cie to? Ten model został narysowany w edytorze dostosowanym do red alerta więc nie dziw się że tak to wygląda
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by MasterKiller »

Jakbym grał w RA to może by mnie nie dziwiło :D
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Edycja palety .gmz

Post by Gelwe »

MasterKiller wrote:Jakbym grał w RA to może by mnie nie dziwiło :D
Warto zagrać :P
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
stucuk
OWSupport.com Owner
Posts: 438
Joined: Tue Apr 18, 2006 12:10 am
Location: UK, Scotland

Re: Edycja palety .gmz

Post by stucuk »

How would you get the ZBuffer from a Voxel?

----------------------------------------------------

OBJToGM project has progressed (But is still a WIP).

Image

Latest GM Editor:
- GM_Editor_2016_10_22b.rar

2P5D (2.5D) Format:

TotalWidth - Integer
Height - Integer
FrameWidth - Integer
ZBuffer - 8 Bit (TotalWidth*Height in size)
RGB - 8 Bit image (TotalWidth*Height in size)
Palette - array [255] of TRGBQuad

Note: Frames are stored width wise as if it was a large image with each frames width being FrameWidth. GM Edit linked above can import the 2P5D (Which i made for OBJToGM)
- Stu
OWSupport
Post Reply