Dialogi...

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Dialogi...

#1

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 1:17 pm

Witam ponownie.
Po tym jak rozwiązałem problemy z edytorem zacząłem trochę skubać przy kodzie i oczywiście moje dialogi nie działają, a moje nazwy misji też nie działają(po prostu są takie jak z oryginału). :roll:
Wiem, że było już sto takich tematów, ale chciałbym, aby ktoś mi na chłopski rozum to wytłumaczył. :roll:

Kod misji '01':
Spoiler:
EXPORT unit,nau1,nau2,dowodca; \\ blackmen i apeman1 stworzeni w edytorze

STARTING
begin

resetfog;
uc_side := 4;
hc_class := 1;
unit := CreateHuman;
PlaceHumanInUnit(unit,B1);


uc_side := 4;
hc_class := 4;
hc_skills := [0,1,0,3];
nau1 := CreateHuman;
PlaceUnitArea(nau1,AreaNau1,false);

uc_side := 4;
hc_class := 4;
hc_skills := [0,0,1,2];
nau2 := CreateHuman;
PlaceHumanInUnit(nau2,lab1);

hc_name := ('Brett Davidson');
hc_class := 1;
uc_side := 4;
hc_skills := [7,4,5,2];
dowodca := CreateHuman;
PlaceUnitArea(dowodca,AreaDowodca,false);

ComTurnUnit(nau1,dowodca);
ComTurnUnit(dowodca,nau1);
CenterOnUnits(dowodca);

InGameOn;
DialogueOn;
Say(nau1,'N1-1');
Say(dowodca,'D1-1');
Say(nau1,'N1-2');
CenterOnUnits(apeman1);
Wait(0$2);
CenterOnUnits(dowodca);
Say(dowodca,'D1-2');
Say(nau1,'N1-3');
Say(dowodca,'D1-3');
Say(nau1,'N1-4');
Say(nau1,'N1-5');
Say(apeman1,'A1-1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('CEL1');
SaveForQuickRestart;
end;

every 0$1 trigger IsInArea(blackmen,AreaBaza) do
begin
ChangeMissionObjectives('CEL1W');
DialogueOn;
Say(blackmen,'B1-1');
Say(dowodca,'D1-4');
Say(nau1,'N1-6');
DialogueOff;
ChangeMissionObjectives('CEL2');
SetAreaMapShow(AreaEON,true);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(blackmen,AreaEON) and IsInArea(apeman1,AreaEON) do
begin
SetAreaMapShow(AreaEON,false);
DialogueOn;
SayRadio(nau1,'N1-7');
DialogueOff;
ChangeMap('1','%_cont');
end;
Plik Txt01.wri (Pliki skopiowane z Sniper Mod)
Spoiler:
$ N1-1
- Sir! Pracę nad bazą uważam za zakończone!
$ D1-1
- A gdzie nasze cele badawcze?
$ N1-2
- Za panem. Ten jest dość spokojny.
$ D1-2
- A gdzie jest druga małpa?
$ N1-3
- Ten dzikus?! Narobił bałaganu w laboratorium i uciekł!
$ D1-3
- Dobrze. Powiedz "jemu" aby go przyprowadził.
$ N1-4
- Tak jest, sir!
$ N1-5
- Ty przyprowadzić drugą małpa.
$ A1-1
- U-u-a-a!

$ B1-1
- U-u-a-a-u-u-a!
$ D1-4
- Każ im teraz pójść do EoN'a.
$ N1-6
- Wy pójść do EoN. Już.

$ N1-7
- Teraz wejść.

^ MAIN

*medal1
+ Małpy żyją.
-
*

* medal2
+ Małpy żyją.
-
*

* medal3
+ Małpy żyją.
-

# CEL1
Add Main baza
- Przyprowadź Blackmen'a do bazy.
#

# CEL1W
Out baza
#

# CEL2
Add Main eon
- Podejdź małpoludami do EoN'a.
#

# CEL3
Add Main wyjscie
- Wspólnie ucieknijcie z terenu. \\ cel misji _cont
#

| małpydead
- Jedna z małp nie żyje!
mission.dat
Spoiler:
CAMPAIGN "American campaign"
MISSION 0
NAME "Kampania Bestii"
NEXT 1
MISSION 1
MAP 01
NAME "Eksperyment"
SUBCAMP 1
PREV 0
END_OF_CAMPAIGN
Myślę, że kod i pliki zrobiłem dobrze, ale jak coś skopałem to cóż, przeoczenie. :D
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

#2

Post by Serpent » Sat Sep 24, 2016 2:03 pm

Na 99% nie ustawiłeś numeru misji i kampanii w map preferences :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Dialogi...

#3

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 2:45 pm

Serpent wrote:Na 99% nie ustawiłeś numeru misji i kampanii w map preferences :D
Mam ustawione tak opcje. :) w 01_cont tak samo.

Dodatkowo zauważyłem, że jeśli któraś małpa zginie pojawi się napis:

"@ Surprise Party! Przegrałeś!"

:shock:

Kod na przegrane mam taki:
Spoiler:
every 0$1 trigger IsDead(blackmen) do
begin
YouLost('małpydead');
end;

every 0$1 trigger IsDead(apeman) do
begin
YouLost('małpydead');
end;
Attachments
Map Preferences.png
Map Preferences.png (16.06 KiB) Viewed 1052 times
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

#4

Post by Serpent » Sat Sep 24, 2016 3:37 pm

Zła nazwa folderu kampanii albo zła ścieżka.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Dialogi...

#5

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 4:44 pm

Serpent wrote:Zła nazwa folderu kampanii albo zła ścieżka.
Ehh, już nie wiem. Nazwę sprawdziłem, pliki wszędzie powsadzałem i... dalej nic.
Może ktoś by spojrzał co zrobiłem nie tak? :x
Attachments
Mod.rar
(217.76 KiB) Downloaded 36 times
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

#6

Post by Serpent » Sat Sep 24, 2016 6:24 pm

Masz folder nazwany _AM, powinno być __AM lub __am.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Dialogi...

#7

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 6:33 pm

Serpent wrote:Masz folder nazwany _AM, powinno być __AM lub __am.
Dalej nic. :evil:
Albo mam coś skopane z grą. :evil:
Serpent, sprawdzałeś czy u ciebie działają dialogi? :roll:
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Dialogi...

#8

Post by SW94 » Sat Sep 24, 2016 6:52 pm

Spróbuj przetestować w grze, a nie w edytorze.

User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Dialogi...

#9

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 7:03 pm

SW94 wrote:Spróbuj przetestować w grze, a nie w edytorze.
Nie ma dalej dialogów co gorsza, włącza się intro. :evil:
Wiedziałem, że modowanie nie będzie łatwe, ale żeby te dialogi tak skopać? :evil:
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 233
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Dialogi...

#10

Post by Gravitr » Sat Sep 24, 2016 7:20 pm

Rename your _AM (or __AM) folder to just AM.
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)

User avatar

Topic author
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 212
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Dialogi...

#11

Post by Don Hard » Sat Sep 24, 2016 7:24 pm

Gravitr wrote:Rename your _AM (or __AM) folder to just AM.
That little trick helped me, thank you, genius. :D
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4093
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

#12

Post by Serpent » Sat Sep 24, 2016 7:36 pm

Fakt, posrały mi się nazwy z folderu Missions ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest