SAIL - Zaawansowane funkcjonalności języka

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Smok
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 10
Joined: Fri May 13, 2016 8:26 pm

SAIL - Zaawansowane funkcjonalności języka

Post by Smok »

Poszukuję jakiegoś kompletnego źródła wiedzy o SAILu, oczywiście tej odmianie stosowanej w OW. Chciałbym się nauczyć tworzenia klas, obiektów i struktur, a przede wszystkim dowiedzieć, czy SAIL posiada takowe. Potrzebuje też operatorów modulo (reszta z dzielenia) i podłogi (część całkowita liczby). Czy stworzył już ktoś pętlę, lecącą po wszystkich hexach na mapie? Potrzebuję takowej.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: SAIL - Zaawansowane funkcjonalności języka

Post by MasterKiller »

Klasy , obiekty, struktury - chociaż te słówka kluczowe są podswietlane przez edytor to SAIL jest w 100% strukturalny :/ Operatory o które ci chodzi to mod i div po prostu, tak jak w Pascalu. Natomiast jeśli chodzi o ta petle mógłbyś użyć AreaToMatrix, który zamienia aree w macierz, tj. dwuwymiarową tablice, chociaż jakoś cieżko mi sobie wyobrazić do czego konkretnie by ci sie to przydało :D Reszty informacji poszukaj w http://wiki.owsupport.com/index.php?title=Tutorials albo na stronie głównej OW-netu + Modding Archive na forum.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply