Gdy testowałem misję mojego moda, ogólny plan zakłada, że po początkowej cut-scence odblokowują się marked'y.
Przed nimi jest warunek "if".
Jednak po zakończeniu cut-scenki, marked'y zachowują się tak jakbym już spełnił warunek.
Kod:
Code: Select all
every 0$1 do
begin
InGameOn;
CenterOnUnits(michail);
ComExitBuilding([sol1,arm1]);
ComAgressiveMove(sol1,113,76);
Say(sol1,'S1-1');
ComTurnUnit(michail,sol1);
ComTurnUnit(sol1,michail);
Say(michail,'M1-4');
Say(sol1,'S1-2');
Say(michail,'M1-5');
Say(sol1,'S1-3');
Say(michail,'M1-6');
Say(sol1,'S1-4');
Say(michail,'M1-7');
Say(sol1,'S1-5');
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('CEL2');
enable(001);
enable(003);
enable(004);
end;
every 0$1 marked 001 do
begin
if IsInArea(michail,depot1) then
InGameOn;
DialogueOn;
Say(sol1,'S1-6');
Say(michail,'M1-Pass-False');
AddComAgressiveMove(michail,106,75);
Wait(0$3);
DialogueOff;
InGameOff;
end;
// pierwszy marked
every 0$1 marked 002 do
begin
InGameOn;
DialogueOn;
Say(sol1,'S1-6');
Say(michail,'M1-Pass-True');
Say(sol1,'S1-7');
DialogueOff;
InGameOff;
SetAreaMapShow(koniec,1);
end;
Code: Select all
every 0$1 marked 003 do
begin
if IsInArea(michail,depote2) then
InGameOn;
CenterOnUnits(michail);
DialogueOn;
Say(argen,'Ar-1');
Say(michail,'M1-8');
Say(argen,'Ar-2');
Say(michail,'M1-9');
Say(argen,'Ar-3');
Say(argen,'Ar-4');
Say(michail,'M1-10');
Say(argen,'Ar-5');
DialogueOff;
SetSide(veh,8);
SetSide(arfac1,8);
SetSide(ararm,8);
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('CEL3');
enable(007);
end;
every 0$3 marked 007 do
begin
if IsDead(rudepot) then
Wait(0$2);
SayRadio(argen,'Ar-6');
SayRadio(michail,'M1-11');
SayRadio(argen,'Ar-7');
ChangeMissionObjectives('CEL3W');
ChangeMissionObjectives('CEL5');
InGameOff;
enable(005);
disable(004);
end;
Code: Select all
every 0$1 marked 004 do
begin
if IsInArea(michail,depote3) then
InGameOn;
Say(amgen2,'Am-1');
InGameOff;
AddComAgressiveMove(michail,82,66);
Wait(0$3);
end;