Sojusznicy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply

Topic author
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Sojusznicy

#1

Post by Diatkłow » Sat Feb 25, 2017 1:00 am

Jak zrobić aby dana baza była niewidoczna, ale sojusznicza?
Mam ten problem, że są niewidoczni, lecz agresywni wobec mnie. Tak jestem zielony w tych sprawach, szukałem na tych poradnikach czy coś, ale nic nie mogę znaleźć.

DoNotAttack próbowałem, lecz wciąż atakuja

// Jest moze spolszczonie danych komend Saila jak jest to Tool>Identyfi

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4043
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

#2

Post by Serpent » Sat Feb 25, 2017 9:57 am

Za widok sojusznika odpowiada funkcja ChangeSideFog(s1, s2) i nie ma znaczenia stosunek obu stron.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Topic author
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

#3

Post by Diatkłow » Sat Feb 25, 2017 1:01 pm

To wiem, lecz chodzi mi aby przykladowo : (6) - rosyjski różowy oddzial nie atakował (3) - rosyjskiego czerwonego oddziału

User avatar

Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 202
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: In despair

Re: Sojusznicy

#4

Post by Don Hard » Sat Feb 25, 2017 1:24 pm

Możesz ustawić, aby side 3 i 6 były względem siebie neutralne. W ten sposób nie będziesz widział bazy side 6 i nie będą oni cię atakować.
"Protection against deception, and never allow others to read your emotions. And whoever stands before you, don't let them push you around. Remember that."


Topic author
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

#5

Post by Diatkłow » Sat Feb 25, 2017 2:47 pm

Hmm, a powidz mi jak to ustawić? W sensie ustawiłem na neutral, lecz są przyjaźni wobec każdego, jakiś kod do Saila odpowiedni jest?

Hmm... drugi problem , podczas wprowadzania kodu do saila, aby moj bohater się pojawił wyskakuje mi otóż taki błąd przy kompilacji
http://i65.tinypic.com/14nky9x.jpg

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sojusznicy

#6

Post by Nefarem » Sat Feb 25, 2017 3:13 pm

Co do tego 2, masz już w kodzie raz użytą komendę "starting" .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4043
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

#7

Post by Serpent » Sat Feb 25, 2017 3:14 pm

@Diatkłow
Masz dwa bloki Starting, co jest niedopuszczalne. Co do drugiego, wejdź w zakładkę Mission>Attitudes i tam sobie wyklikaj co chcesz.

@DonHard
Przeczytaj mój post wyżej. Dyplomacja nie ma wpływu na to czy widzimy daną stronę czy też nie!
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Topic author
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

#8

Post by Diatkłow » Sat Feb 25, 2017 4:48 pm

EXPORT DEM1, DEM2;

Starting
Begin
InitUc;
uc_side := 3;
uc_nation := nation_russian;

InitHc;
hc_name = 'Anderi Diatłow';
hc_class := 4;
hc_skills := [1,2,1,3];
DEM1 = CreateHuman;
PlaceUnitXY(DEM1, 53, 98, true);


CenterNowOnUnits(DEM1);
wait(0$2);
Say(DEM1, 'text1');
wait(0$2);
SayRadio(DEM2, 'text2');
Say(DEM1, 'text3');

ChangeMissionObjectives('O1');
SetAreaMapShow(Area01, true);
end;

ComEnterUnit(ABC,D2);
ComEnterUnit(ABC1,D1);
ComEnterUnit(ABC2,F2);
ComEnterUnit(ABC3,D3);
ComEnterUnit(A1,D5);
ComEnterUnit(A2,D5);
ComEnterUnit(A3,D5);
ComEnterUnit(A4,D5);
ComEnterUnit(A5,D5);
ComEnterUnit(ABC5,D6);
End;

Poczytałem, lecz nie doszedłem do tego, cos wpisac aby funckje "ComEnterUnit" działały? próbowałem
"Function moja_funkcja;
begin'
lecz nie wchodzą do budynkow :v

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4043
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

#9

Post by Serpent » Sat Feb 25, 2017 6:50 pm

To są podstawy, milion razy omawiane na forum. Wystarczy poszukać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest