Sojusznicy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Sojusznicy

Post by Diatkłow »

Jak zrobić aby dana baza była niewidoczna, ale sojusznicza?
Mam ten problem, że są niewidoczni, lecz agresywni wobec mnie. Tak jestem zielony w tych sprawach, szukałem na tych poradnikach czy coś, ale nic nie mogę znaleźć.

DoNotAttack próbowałem, lecz wciąż atakuja

// Jest moze spolszczonie danych komend Saila jak jest to Tool>Identyfi
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

Post by Serpent »

Za widok sojusznika odpowiada funkcja ChangeSideFog(s1, s2) i nie ma znaczenia stosunek obu stron.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

Post by Diatkłow »

To wiem, lecz chodzi mi aby przykladowo : (6) - rosyjski różowy oddzial nie atakował (3) - rosyjskiego czerwonego oddziału
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Sojusznicy

Post by Don Hard »

Możesz ustawić, aby side 3 i 6 były względem siebie neutralne. W ten sposób nie będziesz widział bazy side 6 i nie będą oni cię atakować.
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

Post by Diatkłow »

Hmm, a powidz mi jak to ustawić? W sensie ustawiłem na neutral, lecz są przyjaźni wobec każdego, jakiś kod do Saila odpowiedni jest?

Hmm... drugi problem , podczas wprowadzania kodu do saila, aby moj bohater się pojawił wyskakuje mi otóż taki błąd przy kompilacji
http://i65.tinypic.com/14nky9x.jpg
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sojusznicy

Post by Nefarem »

Co do tego 2, masz już w kodzie raz użytą komendę "starting" .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

Post by Serpent »

@Diatkłow
Masz dwa bloki Starting, co jest niedopuszczalne. Co do drugiego, wejdź w zakładkę Mission>Attitudes i tam sobie wyklikaj co chcesz.

@DonHard
Przeczytaj mój post wyżej. Dyplomacja nie ma wpływu na to czy widzimy daną stronę czy też nie!
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Diatkłow
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 12:56 am

Re: Sojusznicy

Post by Diatkłow »

EXPORT DEM1, DEM2;

Starting
Begin
InitUc;
uc_side := 3;
uc_nation := nation_russian;

InitHc;
hc_name = 'Anderi Diatłow';
hc_class := 4;
hc_skills := [1,2,1,3];
DEM1 = CreateHuman;
PlaceUnitXY(DEM1, 53, 98, true);


CenterNowOnUnits(DEM1);
wait(0$2);
Say(DEM1, 'text1');
wait(0$2);
SayRadio(DEM2, 'text2');
Say(DEM1, 'text3');

ChangeMissionObjectives('O1');
SetAreaMapShow(Area01, true);
end;

ComEnterUnit(ABC,D2);
ComEnterUnit(ABC1,D1);
ComEnterUnit(ABC2,F2);
ComEnterUnit(ABC3,D3);
ComEnterUnit(A1,D5);
ComEnterUnit(A2,D5);
ComEnterUnit(A3,D5);
ComEnterUnit(A4,D5);
ComEnterUnit(A5,D5);
ComEnterUnit(ABC5,D6);
End;

Poczytałem, lecz nie doszedłem do tego, cos wpisac aby funckje "ComEnterUnit" działały? próbowałem
"Function moja_funkcja;
begin'
lecz nie wchodzą do budynkow :v
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sojusznicy

Post by Serpent »

To są podstawy, milion razy omawiane na forum. Wystarczy poszukać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply