Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#1

Post by Prażanin » Wed Dec 13, 2017 8:03 pm

W tym wątku będę zadawał związane z moddingiem pytania, które mnie trapią.

Pierwsze pytanie: jak umieścić człowieka w budynku? xDDDD

Nie no poważnie, mam dwa pytania:

- Pierwsze do Serpenta. Otóż jedna z misji w demie, które planuję to prowadzenie kompanii produkującej alkohol. Zadaniem jest wyprodukowanie i zgromadzenie w składzie głównym x beczek alkoholu i jednoczesne nie dopuszczenie, aby konkurencja zrobiła to pierwsza, przy czym konkurencji nie ma na mapie od razu, tylko pojawia się po pewnym czasie. No i tu jest problem. Postanowiłem wykorzystać MC_AI Twojego autorstwa, jednak nie wiem, jak go skonfigurować, aby działał jak należy. Czy dałbyś mi instrukcje odnośnie MC_AI, abym mógł go odpowiednio skonfigurować?

- Drugie pytanie mam do Szymiewa. Otóż skorzystałem z Twojej metody jeżeli chodzi o nowe podwozia (czyli colors.txt, oddzielne pliki itp.), ale mam problem z pewnym elementem, a właściwie dwoma - silnikiem i systemem sterowania. Otóż nie mogę nadać im koloru. A właściwie mogę, ale wszystkim silnikom/systemom kierowniczym naraz, w tym także tym, których koloru zmieniać nie chciałem. Sądząc po twoich zdjęciach udało Ci się to jakoś zrobić, więc powiedz mi, w jaki sposób mam to zrobić, żeby w końcu to zadziałało.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4047
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#2

Post by Serpent » Wed Dec 13, 2017 8:34 pm

1. Nie wiem skąd to wynalazłeś ale nie było to pisane z myślą do udostępniania dla publiki. Myślę że lepiej będzie jak napiszesz kod po swojemu.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#3

Post by Prażanin » Wed Dec 13, 2017 8:38 pm

OK Serp, zatem spróbuję napisać coś swojego. A przynajmniej spróbuję. Nie było tematu.

Jakby co, to było to z SoSa, konkretnie z misji Dwa Fronty (Two Fronts).

A jeszcze jedno pytanie. Będę mógł skorzystać z AI z misji Omicron? Pytam tak na wszelki wypadek...
Last edited by Prażanin on Wed Dec 13, 2017 8:43 pm, edited 2 times in total.

User avatar

Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 731
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#4

Post by Szymiew » Wed Dec 13, 2017 8:52 pm

Nie wiem jak malować różne silniki i systemy sterowania oddzielnie. Ja robiłem tak:

new
? ident Manual
! all 40
! contr 126
new
? inident Remote
! all 90
new
? inident Combustion
! all 60
! sat 35
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#5

Post by Prażanin » Wed Dec 13, 2017 8:54 pm

No właśnie wiem o tym, tylko, że to zmieniało mi kolory WSZYSTKICH silników i systemów kontroli, także w innych pojazdach.

No trudno, najwyżej pobawię się GM Factory jak będzie trzeba... Mimo wszystko dzięki za odpowiedź.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4047
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#6

Post by Serpent » Wed Dec 13, 2017 9:02 pm

Prażanin wrote:
Wed Dec 13, 2017 8:38 pm
A jeszcze jedno pytanie. Będę mógł skorzystać z AI z misji Omicron? Pytam tak na wszelki wypadek...
Ciężko to nazwać AI ale ok :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Praski warsztat modderski (czyli wątek roboczy)

#7

Post by Prażanin » Wed Dec 13, 2017 9:06 pm

Dzięki. Nieważne jak wygląda - jeżeli działa, to jest dobre xD. Tylko muszę go przerobić - bo te melepety umysłowe (inżynierowie AI) kiedy budują skład, to po zbudowaniu go zamiast budować kolejne budynki, koczują pod składem i próbują zbudować w tym miejscu jeszcze jeden, a że miejsce zajęte, to czekają, aż istniejący się rozwali, tylko po to żeby zbudować kolejny.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest