Obecne twarde granice modowania - hard code

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Jakskomiksu
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 31
Joined: Sat Nov 26, 2022 4:44 pm

Obecne twarde granice modowania - hard code

Post by Jakskomiksu »

Zamieszczam odnośniki do wszystkich obecnych granic dotyczących modowania aby ułatwić tworzenie nowych modyfikacji.
Na pewno przyda się to każdemu przy planowaniu map/scenariuszy.
Nawet najlepszy pomysł może czasem napotkać na swojej drodze ścianę 'twardego kodu' wtedy jedyną opcją jest jej obejście.

Nowe/ poprawione 'twarde granice' (wynikające z obecnych ograniczeń edytorów i silnika) modowania:


https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/641 - dodanie powiadomienia o udanym Hacku wrogiego pojazdu
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/591 - dodanie zależności koloru frakcji do wyglądu pojazdów specjalnych
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/579 - powiększona liczba wariacji modeli do głosów
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/553 - poprawki interfejsu użytkownika w edytorze (skryptowania?)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/552 - limit misji dla jednej kampanii
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/544 - przearchiwizowanie formatu gry i modów (lub tylko modów)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/543 - miotacz ognia posiada teraz również możliwość wylesiania (niezbędny SoS?)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/542 - [temat otwarty] propozycja optymalizacji formatu WRI (niestety nie wiem czy została wprowadzona)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/532 - kolejkowanie budowli (wątek 556)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/531 - wprowadzona możliwość inicjowania modów przez pliki INI (a przynajmniej kategoryzacja zagadnienia)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/500 - wprowadzenie nowego modelu proto-konia wraz z animacjami
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/496 - blok auto ataku dla neutralnych
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/481 - kolejne odnowione skrypty dla modyfikacji broni
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/476 - implementacja dziennika kodowania w edytorze
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/474 - wprowadzony limit klasy Szejka
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/466 - nowe opcje ustawień dla laserów (nawiązuje do 320)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/465 - nowa funkcja kategoryzująca błędy zbyt losowe
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/464 - wprowadzenie ujednolicenie ścieżki odczytu danych dla modów
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/456 - [do zamknięcia] animacje flory (wprowadzone w nowszych - ukończonych modach)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/454 - kilka poprawek dotyczących pakowania modów
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/448 - ograniczenie maksymalnej wysokości mapy
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/447 - UWAGA odnośnie stosowania WIELKICH LITER dla folderów z modami
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/438 - prośba o minimalizacje pakowania do tego formatu
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/428 - coś dla fanów SoSa (i ogólnie moddingu)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/496 - blok auto ataku dla neutralnych
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/408 - powiadomienia przy rozmontowaniu pojazdu
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/370 - dodanie widocznego ustawienia dla komendy pojazdów ' atakuj obszar'
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/368 - zdjęcie ustawień limitu dla komór
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/439 - jak niżej
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/366 - dodanie kilku wyjątków które wywalały grę (ogólnie wprowadza trochę więcej swobody przy wyborze umiejętności bohaterów, lub ich śmierci)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/361 - dodana możliwość spawn'owania skrzyń/innych surowców na zawołanie (moderatora/admina)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/362 - starszy (nadal używany?) format niektórych funkcji
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/351 - poprawki kodowania tekstur i ich odczytu (wiem brzmi banalnie)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/348 - poprawki formatów odczytywania innych plików zwłaszcza dla MP
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/460 - jak niżej
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/347 - wprowadzone efekty pogodowe
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/345 - funkcja skanująca (/pomocna w) opóźnienia testowanej mapy
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/343 - możliwość dodawania filtrów/ masek dla wgranych tekstur (bitmap?)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/341 - kilka poprawek rozróżniania zasięgów budowania
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/315 - tłumaczenia dodanych koordynatów w edytorze map
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/301 - dodany skrypt auto-grzebania zmarłych jeśli pojawia się nowa postać dla frakcji
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/280 - ograniczenia 'dużych obszarów' w obrębie mapy
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/273 - [do zamknięcia] prośba o odblokowanie opcji bio/syb-detekcji dla innych form i technologii
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/268 - wprowadzenie broni podstawowych dla każdego z podwozi (powinno to zmniejszyć ilość błędów w cutscenkach spowodowanych losowością)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/262 - możliwość ustawiania własnych kombinacji podwozi pojazdów dla komór
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/260 - dodatkowe efekty kolorów dla tekstur i bitmap
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/180 - dość twarda granica długości funkcji (string)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/367 - starszy (ale poprawiony ) limit jednostek dla 1 frakcji
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/136 - możliwość niemalże dowolnej kombinacji podwozi i broni różnych nacji (spowodowało to kilka błędów lecz community dzielnie je wyeliminowało)
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/130 - nowszy limit jednostek dla 1 frakcji
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/181 - obecny limit obiektów na mapę
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/174 - nieudana próba obejścia limitu obiektów (przy okazji nawiązanie do 'wycieków pamięci')
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/163 - nowszy (ale nie obecny ) limit obiektów na mapę
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/161 - archiwalny - limit obiektów na mapę
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/134 - starszy (ale poprawiony ) limit obiektów na mapę
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/110 - [do zamknięcia?] prośba o wprowadzenie 'encyklopedii pomocniczej' do gry - zrealizowane?
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/53 - maksymalny czas rozgrywki na mapę
https://bugs.owsupport.com/originalwar/issues/50 - głębia kolorów
Post Reply