Nowy patch - nowe bugi

Wszystko o patchach i bugach w OW.
User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#31

Post by 0dd1 » Sat Jan 11, 2020 7:53 pm

Jest jeszcze parę innych rzeczy które można ulepszyć, choć nie są tak naprawdę bugami.

W misji Ru11 Dołgow, Kowaliuk i Karamazow zawsze mają zginąć atakując betę razem z Jaszinem, chociaż w późniejszych misjach zawsze próbuje się ich wczytać, i mają nawet swoje kwestie na końcu ostatniej misji.

W 12 przymierza naukowcy Gosudarowa są wybierani tylko przez obecną klasę, więc mogą nimi zostać np. Biełkow albo Gniewko jeśli tylko są zapisani jako naukowcy na końcu misji 11.

W ostatniej misji Rosjan i przymierza drugorzędne postacie nie są nawet wczytywane, w odróżnieniu od ostatniej misji Amerykanów.

W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.
Do it!

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#32

Post by Serpent » Sat Jan 11, 2020 11:53 pm

0dd1 wrote:
Sat Jan 11, 2020 7:53 pm
W misji Ru11 Dołgow, Kowaliuk i Karamazow zawsze mają zginąć atakując betę razem z Jaszinem, chociaż w późniejszych misjach zawsze próbuje się ich wczytać, i mają nawet swoje kwestie na końcu ostatniej misji.
Zawsze mnie zastanawiało czemu giną postacie drugoplanowe. Moim zdaniem warto to przerobić - tak żeby ginęli tylko i wyłącznie oficerowie oraz randomy.
0dd1 wrote:
Sat Jan 11, 2020 7:53 pm
W 12 przymierza naukowcy Gosudarowa są wybierani tylko przez obecną klasę, więc mogą nimi zostać np. Biełkow albo Gniewko jeśli tylko są zapisani jako naukowcy na końcu misji 11.
Tutaj naukowcami powinny być z góry zdefiniowane postaci - bez względu na to jaką klasę posiadają.
Na pewno byliby to:
- Petrosjan
- Dołogov
- Kapitsova
- Kirilienkowa
- Scholtze

Oraz ewentualnie losowo wygenerowane postacie.
0dd1 wrote:
Sat Jan 11, 2020 7:53 pm
W ostatniej misji Rosjan i przymierza drugorzędne postacie nie są nawet wczytywane, w odróżnieniu od ostatniej misji Amerykanów.
Do poprawy.
0dd1 wrote:
Sat Jan 11, 2020 7:53 pm
W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.
Również przydałoby się to naprawić, obecnie ratowanie Scholtza jest dziecinnie proste.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


USER
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Fri Jan 03, 2020 1:08 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#33

Post by USER » Tue Jan 14, 2020 5:42 pm

W multiplayer wywala grę podczas zaznaczania opcji czy gra ma być punktowana czy nie.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.204_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 1000DCF6 in module 'Lua.dll'. Read of address 0E0DD338 EAddress: 1000DCF6

Exception : None
Stack : 0068B125
Stack : 0068EA63
Stack : 765C6359
Stack : 77D47B74
Stack : 77D47B44

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : ChatRoom
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : True
Multi.Joined : True
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 11
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : True
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName : Alien base\3 Teams (Competition)

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

User avatar

zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1712
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#34

Post by zoNE » Tue Jan 14, 2020 7:01 pm

Zgloszone.


USER
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Fri Jan 03, 2020 1:08 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#35

Post by USER » Tue Jan 14, 2020 8:28 pm

Podczas wczytywania mapy Sector Kappa czasami jest crash.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.204_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : WndProc
ErrorText : '12,5' is not a valid integer value

Exception : None
Stack : 00618114
Stack : 75A246CB
Stack : 75A060BC
Stack : 75A0560F
Stack : 741CF9BE
Stack : 75A246CB
Stack : 75A060BC
Stack : 75A0520E
Stack : 75A1EBD0
Stack : 006154FF
Stack : 0068B0C4
Stack : 0068EA63
Stack : 765C6359
Stack : 77D47B74
Stack : 77D47B44

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 3
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : 147
last_title_unit : 40
last_title_radio : False
last_title : Wykryłam wroga!

lastSail : 294
tick : 4363

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0
Animacja napisu nie działa tak jak powinna, próbuje się przewijać, ale nie może.
Image

Fajnie jakby był animowany napis również w menu wybierania.
Image

Napis wychodzi poza ramkę.
Image


Ramka wokół portretu postaci która wypowiada dialog mogłaby fajnie wyglądać (osobna dla każdej nacji).
Są plany na budynek muru dla amerykanów i arabów?

User avatar

zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1712
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#36

Post by zoNE » Tue Jan 14, 2020 10:19 pm

Błąd zgłoszony. Odnośnie napisów, to nie wszystkie elementy tekstowe interfejsu są już skończone i mają zaimplementowane przewijanie, dlatego niektóre mogą wychodzić poza ramkę. Co do ściany, to plan był, ale sama ściana jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie alpha, więc jest to dopiero prototyp - w następnym patchu będzie usunięta z kampanii nawet u RU.
Last edited by zoNE on Tue Jan 14, 2020 10:21 pm, edited 3 times in total.


Vektor
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 17
Joined: Tue May 30, 2017 12:10 am

Re: Nowy patch - nowe bugi

#37

Post by Vektor » Sun Jan 19, 2020 1:24 pm

Zwiecha gry przy wczytywaniu panelu wyboru postaci (odpaliłem starą ścieżkę misji).
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.205_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : Unknown
ErrorText : SAIL function "CharacterSelection" : Access violation at address 005EA2AE in module 'OwarOGL_SGUI.exe'. Read of address 1003D4E0

Exception : None
Stack : 0068C3AD
Stack : 0068FCEB
Stack : 74CE343D
Stack : 76F09812
Stack : 76F097E5

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 3
mission_campaign : 3
camp_names[mission_campaign] : Ru
mission_names[mission_number] : 03
game_difficulty : 1
ingame_video : True
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : -4
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 65
last_title_radio : False
last_title : Weźcie swoich kolegów z Berii i paru moich chłopców z Kirowa. Zespół dobierzecie wedle uznania, ale do znalezienia złóż ropy oprócz żołnierzy przyda się wam jakiś naukowiec. Do roboty!

lastSail : 3922
tick : 216

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 2
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 7
Win32MajorVersion : 6
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 7601
ServicePack : Service Pack 1
ServicePackMajor : 1
ServicePackMinor : 0

User avatar

zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1712
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#38

Post by zoNE » Mon Jan 20, 2020 5:42 pm

Możesz podlinkować save przy którym masz ten błąd?


Vektor
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 17
Joined: Tue May 30, 2017 12:10 am

Re: Nowy patch - nowe bugi

#39

Post by Vektor » Tue Jan 21, 2020 3:32 pm



USER
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Fri Jan 03, 2020 1:08 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#40

Post by USER » Sat Apr 11, 2020 10:43 am

Podczas odpalania moda.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.7.219

ModName : Absolute Dominion
ModDir : AbsoluteDominion
ModVer : 1.5 Enhanced Edition (1.53269110104971)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 4753540F. Read of address 4753540F

Exception : None
Stack : 4753540F
Stack : 10004F8B

Params : MOD ABSOLUTEDOMINION
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#41

Post by Serpent » Sat Apr 11, 2020 8:53 pm

Zaktualizuj grę do najnowszej wersji i sprawdź czy to rozwiąże problem.

https://owsupport.com/files/snapshot/Ow ... -03-31.rar
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


USER
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Fri Jan 03, 2020 1:08 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#42

Post by USER » Tue Apr 14, 2020 5:11 pm

Nadal wywala błąd.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.8.228

ModName : Absolute Dominion
ModDir : AbsoluteDominion
ModVer : 1.5 Enhanced Edition (1.53269110104971)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 4753540F. Read of address 4753540F

Stack : 4753540F
Stack : 10004F8B

Params : MOD ABSOLUTEDOMINION
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

User avatar

Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Nowy patch - nowe bugi

#43

Post by Prażanin » Thu Apr 16, 2020 8:18 am

Zakładając, że błąd ten wyrzuca ci tylko przy modyfikacji Absolute Dominion, nasuwa się pytanie kluczowe: czy usunąłeś folder "lua" z katalogu głównego moda? Ma to duże znaczenie, gdyż pliki w tym folderze (pozostałość z czasów, kiedy SGUI nie było jeszcze w pełni gotowe) kolidują z najnowszymi plikami SGUI samej gry, co będzie generować liczne błędy.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nowy patch - nowe bugi

#44

Post by Serpent » Thu Apr 16, 2020 8:16 pm

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


USER
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Fri Jan 03, 2020 1:08 pm

Re: Nowy patch - nowe bugi

#45

Post by USER » Mon Apr 20, 2020 2:09 pm

Mod odpala, ale nie można grać w pojedyncze misje (kampania działa).

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest