Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Wszystko o patchach i bugach w OW.
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

Tak se myślę czy można z jakimiś zadaniami poczekać by nie uruchamiać kolejnych skryptów kończących daną misję. Mam tak w dżin w butelce jak opracuje wymagane technologie i zabije arabów to chyba się misja skończy a chciałbym się dodatkowo pobawić z ruskami i doexpić skile postaci. Kiedyś dostałem kod z instrukcją dla misji arabska zagadka gdzie był wymóg odnośnie czasu skończenia jak takie coś mogę podejrzeć dla poszczególnych misji?.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Nefarem »

W misji dżin w butelce wystarczy że nie opracujesz wszystkich techów syberytowych, bo to jest główny wymóg skończenia misji.
Co do podejrzenia czasu musiałbyś popatrzeć w kodzie misji.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4224
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Serpent »

Wypakuj pliki kampanii i odpal w edytorze.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

Systemowy notatnik wystarczy czy coś trzeba ściągać?

wgl można przenieść temat do dyskusji.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Nefarem »

Żeby zobaczyć skrypty misji ? Nie, plik z rozszerzeniem SRC można w notatniku odpalić.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

Nie mogę znaleźć tych plików gdzie one są?

Mam w7 home 65bit a grę a z play pc.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Nefarem »

Ach sorry nie doczytałem że chodzi o wypakowanie misji.
{Stara metoda}

1. Otwierasz folder Disk2 w folderze z grą.
2. Masz tam pliki z rozszerzeniem .owp (jeśli zainstalowałeś pliki z 2 płyty), otwierasz je za pomocą programu PakView który masz w folderze z grą.
3. Wypakowujesz na pulpit, tworzysz nowego moda w edytorze i wrzucasz wypakowaną misję do folderu mods/NazwaModa/Mission/Strona(Am,Ru,Ar)/Here.

{Nowa metoda}

1. Otwierasz OWEditor_OGL. (W folderze z grą) (Wymagany najnowszy patch)
2. Robisz nowego moda i zaznaczasz extract Campaign.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

I gdzie w tym edytorze podejrzeć pliki z dialogami i warunki skończenia misji?
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2593
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Antitheus »

W edytorze nie podejrzysz plików z dialogami. Znajdują się one w odpowiednich folderach w NazwaModa/Campaigns/. Ulokowanie warunku zakończenia zależy od misji i zawsze znajduje się w kodzie misji (pliki .src lub konsola SAIL).
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

A da się to podejrzeć jakoś?
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2593
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Antitheus »

No oczywiście. Ba, nawet możesz to edytować. Albo otworzyć pliki .src edytorem tekstu albo wczytać misję w edytorze i włączyć konsolę SAIL :)
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 99
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by kurzel131 »

Ta konsola to takki jakby kompilator? znalazłem tylko coś na wzór okna z turbo pascala

języka jednak tego nie znam, w ostatniej zakładce jest warunek ukończenia misji i rozdawanie medali chyba, mod mi się zapisuje tam gdzie są inne misje, to gdzie sa pliki src?
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Nefarem »

W folderze z modem/missions/Strona/Numer Misji
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4224
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Warunki w misji by uruchamiać kolejne skrypty?

Post by Serpent »

Spoiler:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply