sync. wk**w****a

Wszystko o patchach i bugach w OW.
Post Reply
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

sync. wk**w****a

Post by Xander »

Słuchajcie rozumiem że synchro jest w OW, ale to, żeby synchro po 5 minutach wywalało za każdym razem to chyba przesada, a kto wydawcą patcha był!? niech naprawi na chociażby 20 minut te gówno i po problemie, amen.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by Gelwe »

Xander wrote:Słuchajcie rozumiem że synchro jest w OW, ale to, żeby synchro po 5 minutach wywalało za każdym razem to chyba przesada, a kto wydawcą patcha był!? niech naprawi na chociażby 20 minut te gówno i po problemie, amen.
To nie takie proste, kod multiplayera jest mocno zakodowany i porozrzucany.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Ashido
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 30
Joined: Tue Jun 17, 2014 4:12 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by Ashido »

Dla mnie mulitiplayer OW to nadal wersja ALPHA, nic nie jest dopracowane. Jak to mówił Biełkow "Mieliśmy mnóstwo czasu..."
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by Xander »

Ashido wrote:Dla mnie mulitiplayer OW to nadal wersja ALPHA, nic nie jest dopracowane. Jak to mówił Biełkow "Mieliśmy mnóstwo czasu..."

chociaż żeby synchre naprawili żeby gra w 40 minucie wyrzucała, a nie w 5. jakoś wcześniejsze patche były spoko, teraz to nie da się w multi grać.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: sync. wk**w****a

Post by Serpent »

Xander wrote: chociaż żeby synchre naprawili żeby gra w 40 minucie wyrzucała, a nie w 5. jakoś wcześniejsze patche były spoko, teraz to nie da się w multi grać.

Może to twoje łącze jest skopane i ma skoki pingu? :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by Xander »

Serpent wrote:
Xander wrote: chociaż żeby synchre naprawili żeby gra w 40 minucie wyrzucała, a nie w 5. jakoś wcześniejsze patche były spoko, teraz to nie da się w multi grać.

Może to twoje łącze jest skopane i ma skoki pingu? :D

Ta, wszędzie ładnie pięknie, tylko w OW te problemy xD
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
yamasznikow
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 79
Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by yamasznikow »

To prawda nowy pacz do bani . Wywala syncha po kilku min nie da się grac
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: sync. wk**w****a

Post by Gelwe »

Z dniem dzisiejszym synchra przepadła :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: sync. wk**w****a

Post by Markok »

Ciekawe czy na Coopowych mapach ze stajni Nefarema też jest to możliwe, tam jednak jest dużo więcej tego kodu :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: sync. wk**w****a

Post by Serpent »

Markok wrote:Ciekawe czy na Coopowych mapach ze stajni Nefarema też jest to możliwe, tam jednak jest dużo więcej tego kodu :)
Tak, Nefka mapy będą działać :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: sync. wk**w****a

Post by Markok »

Jakbyśmy byli teraz wszyscy w jakimś barze, to postawiłbym wszystkim po zimnym browcu a Stucukowi pół litra :) Drugi czy trzeci dzień poszukiwań Synchry i takie efekty, aż z niedowierzania sprawdzam czy czasem nie mamy kwietnia
Feta jak na premierze SoSa :D

Edit. Lol Serpent gdzie jest Twój post pode mną o coopie w SoSie, wycofujesz się z tego :) ?
Post Reply