Page 3 of 4

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Sat Jan 11, 2020 7:53 pm
by 0dd1
Jest jeszcze parę innych rzeczy które można ulepszyć, choć nie są tak naprawdę bugami.

W misji Ru11 Dołgow, Kowaliuk i Karamazow zawsze mają zginąć atakując betę razem z Jaszinem, chociaż w późniejszych misjach zawsze próbuje się ich wczytać, i mają nawet swoje kwestie na końcu ostatniej misji.

W 12 przymierza naukowcy Gosudarowa są wybierani tylko przez obecną klasę, więc mogą nimi zostać np. Biełkow albo Gniewko jeśli tylko są zapisani jako naukowcy na końcu misji 11.

W ostatniej misji Rosjan i przymierza drugorzędne postacie nie są nawet wczytywane, w odróżnieniu od ostatniej misji Amerykanów.

W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Sat Jan 11, 2020 11:53 pm
by Serpent
0dd1 wrote: Sat Jan 11, 2020 7:53 pm W misji Ru11 Dołgow, Kowaliuk i Karamazow zawsze mają zginąć atakując betę razem z Jaszinem, chociaż w późniejszych misjach zawsze próbuje się ich wczytać, i mają nawet swoje kwestie na końcu ostatniej misji.
Zawsze mnie zastanawiało czemu giną postacie drugoplanowe. Moim zdaniem warto to przerobić - tak żeby ginęli tylko i wyłącznie oficerowie oraz randomy.
0dd1 wrote: Sat Jan 11, 2020 7:53 pm W 12 przymierza naukowcy Gosudarowa są wybierani tylko przez obecną klasę, więc mogą nimi zostać np. Biełkow albo Gniewko jeśli tylko są zapisani jako naukowcy na końcu misji 11.
Tutaj naukowcami powinny być z góry zdefiniowane postaci - bez względu na to jaką klasę posiadają.
Na pewno byliby to:
- Petrosjan
- Dołogov
- Kapitsova
- Kirilienkowa
- Scholtze

Oraz ewentualnie losowo wygenerowane postacie.
0dd1 wrote: Sat Jan 11, 2020 7:53 pm W ostatniej misji Rosjan i przymierza drugorzędne postacie nie są nawet wczytywane, w odróżnieniu od ostatniej misji Amerykanów.
Do poprawy.
0dd1 wrote: Sat Jan 11, 2020 7:53 pm W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.
Również przydałoby się to naprawić, obecnie ratowanie Scholtza jest dziecinnie proste.

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Jan 14, 2020 5:42 pm
by USER
W multiplayer wywala grę podczas zaznaczania opcji czy gra ma być punktowana czy nie.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.204_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 1000DCF6 in module 'Lua.dll'. Read of address 0E0DD338 EAddress: 1000DCF6

Exception : None
Stack : 0068B125
Stack : 0068EA63
Stack : 765C6359
Stack : 77D47B74
Stack : 77D47B44

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : ChatRoom
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : True
Multi.Joined : True
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 11
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : True
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName : Alien base\3 Teams (Competition)

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Jan 14, 2020 7:01 pm
by zoNE
Zgloszone.

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Jan 14, 2020 8:28 pm
by USER
Podczas wczytywania mapy Sector Kappa czasami jest crash.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.204_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : WndProc
ErrorText : '12,5' is not a valid integer value

Exception : None
Stack : 00618114
Stack : 75A246CB
Stack : 75A060BC
Stack : 75A0560F
Stack : 741CF9BE
Stack : 75A246CB
Stack : 75A060BC
Stack : 75A0520E
Stack : 75A1EBD0
Stack : 006154FF
Stack : 0068B0C4
Stack : 0068EA63
Stack : 765C6359
Stack : 77D47B74
Stack : 77D47B44

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 3
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : 147
last_title_unit : 40
last_title_radio : False
last_title : Wykryłam wroga!

lastSail : 294
tick : 4363

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0
Animacja napisu nie działa tak jak powinna, próbuje się przewijać, ale nie może.
Image

Fajnie jakby był animowany napis również w menu wybierania.
Image

Napis wychodzi poza ramkę.
Image


Ramka wokół portretu postaci która wypowiada dialog mogłaby fajnie wyglądać (osobna dla każdej nacji).
Są plany na budynek muru dla amerykanów i arabów?

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Jan 14, 2020 10:19 pm
by zoNE
Błąd zgłoszony. Odnośnie napisów, to nie wszystkie elementy tekstowe interfejsu są już skończone i mają zaimplementowane przewijanie, dlatego niektóre mogą wychodzić poza ramkę. Co do ściany, to plan był, ale sama ściana jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie alpha, więc jest to dopiero prototyp - w następnym patchu będzie usunięta z kampanii nawet u RU.

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Sun Jan 19, 2020 1:24 pm
by Vektor
Zwiecha gry przy wczytywaniu panelu wyboru postaci (odpaliłem starą ścieżkę misji).
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 2.0.7.205_OGLSGUI

ModName :
ModDir :
ModVer : (0.0)

ErrorType : Unknown
ErrorText : SAIL function "CharacterSelection" : Access violation at address 005EA2AE in module 'OwarOGL_SGUI.exe'. Read of address 1003D4E0

Exception : None
Stack : 0068C3AD
Stack : 0068FCEB
Stack : 74CE343D
Stack : 76F09812
Stack : 76F097E5

Params :
ParamCount : 0

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 3
mission_campaign : 3
camp_names[mission_campaign] : Ru
mission_names[mission_number] : 03
game_difficulty : 1
ingame_video : True
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : -4
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 65
last_title_radio : False
last_title : Weźcie swoich kolegów z Berii i paru moich chłopców z Kirowa. Zespół dobierzecie wedle uznania, ale do znalezienia złóż ropy oprócz żołnierzy przyda się wam jakiś naukowiec. Do roboty!

lastSail : 3922
tick : 216

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : True
OfficialMod : False
InterfSide : 2
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 7
Win32MajorVersion : 6
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 7601
ServicePack : Service Pack 1
ServicePackMajor : 1
ServicePackMinor : 0

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Mon Jan 20, 2020 5:42 pm
by zoNE
Możesz podać link do save przy którym masz ten błąd?

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Jan 21, 2020 3:32 pm
by Vektor

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Sat Apr 11, 2020 10:43 am
by USER
Podczas odpalania moda.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.7.219

ModName : Absolute Dominion
ModDir : AbsoluteDominion
ModVer : 1.5 Enhanced Edition (1.53269110104971)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 4753540F. Read of address 4753540F

Exception : None
Stack : 4753540F
Stack : 10004F8B

Params : MOD ABSOLUTEDOMINION
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Sat Apr 11, 2020 8:53 pm
by Serpent
Zaktualizuj grę do najnowszej wersji i sprawdź czy to rozwiąże problem.

https://owsupport.com/files/snapshot/Ow ... -03-31.rar

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Tue Apr 14, 2020 5:11 pm
by USER
Nadal wywala błąd.
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.8.228

ModName : Absolute Dominion
ModDir : AbsoluteDominion
ModVer : 1.5 Enhanced Edition (1.53269110104971)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 4753540F. Read of address 4753540F

Stack : 4753540F
Stack : 10004F8B

Params : MOD ABSOLUTEDOMINION
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Thu Apr 16, 2020 8:18 am
by Prażanin
Zakładając, że błąd ten wyrzuca ci tylko przy modyfikacji Absolute Dominion, nasuwa się pytanie kluczowe: czy usunąłeś folder "lua" z katalogu głównego moda? Ma to duże znaczenie, gdyż pliki w tym folderze (pozostałość z czasów, kiedy SGUI nie było jeszcze w pełni gotowe) kolidują z najnowszymi plikami SGUI samej gry, co będzie generować liczne błędy.

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Thu Apr 16, 2020 8:16 pm
by Serpent

Re: Nowy patch - nowe bugi

Posted: Mon Apr 20, 2020 2:09 pm
by USER
Mod odpala, ale nie można grać w pojedyncze misje (kampania działa).