2 bugi w kampanii rosyjskiej

Wszystko o patchach i bugach w OW.
Post Reply
Vektor
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 18
Joined: Tue May 30, 2017 12:10 am

2 bugi w kampanii rosyjskiej

Post by Vektor »

Wersja 2.06. coś tam (Steam). Przechodzę sobie kampanię od nowa i trafiam na 2 bugi:
1. Misja 3 - buduję 8 czołgów, jeden przejmuję, Kurinowi mówię, że mamy pojazdy tylko dla siebie, a i tak na koniec dostaję medal za wyprodukowanie wielu pojazdów. W międzyczasie ukradłem Kurinowi ze 2 czołgi i komorę, wiec może mi zaliczyło dodatkowe pojazdy?
2. W misji 6 buduję 2 komory, ładuję tam syberyt i jadę w czerwone pole. W misji nastepnej mam 3 komory, z czego 2 wypełnione skrzyniami, a jedna jest pusta :shock: Ponadto gdzieś mi wcięło Lwa Titowa (nie zginął mi, to pewne) i cieżki czołg.

Przy okazji mam pytanie - czy w którymś paczu zmieniono SI Amerykanów w misji 6 RU? Są zdecydowanie agresywniejsi.
Last edited by Vektor on Sat Jan 18, 2020 10:45 pm, edited 5 times in total.
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: 2 bugi w kampanii rosyjskiej

Post by zoNE »

Wersja steam to 2.0.6.143, to już dosyć stara wersja. Misje, które wypisałeś były naprawiane w nowej wersji. Spróbuj na najnowszym patchu wszystko powinno działać w tych misjach: viewtopic.php?p=56580 (patch można instalować na wersję Steam normalnie).
Last edited by zoNE on Sun Jan 19, 2020 9:07 am, edited 1 time in total.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: 2 bugi w kampanii rosyjskiej

Post by 0dd1 »

W 03 medal zależy tylko od tego czy masz więcej pojazdów niż ludzi, choć nie wiem czy zawsze tak było.

W 07 bug z brakującym człowiekiem nadal występuje. Kod wybiera o jednego kierowcę do początkowych pojazdów za dużo. Błąd jest dokładnie tutaj, w module Rusove:

Function zjisti_ridice (Seznam, Pocet);
Var I, Ted;
Begin
Result = [];
While (Result < Pocet+0) and Seznam do
Begin
Ted = Seznam [1]; Seznam = Delete (Seznam, 1);
If Ted then Result = Result union [Ted];
End;
End;

Wystarczy dopisać to +0 żeby naprawić.

Ilość pojazdów i surowców na początku zawsze zależała od poziomu trudności, tylko że według kodu w każdym przypadku masz mieć max 5 pojazdów i 0 syberytu. Zmienia się tylko ropa i skrzynie.

Nie wiem tylko skąd miała by się wziąć dodatkowa komora. Może jakaś załapała się do wyjściowego obszaru w 06, bo jest on 4 razy większy od tego co zaznaczone?

A ci Amerykanie faktycznie atakują bez przerwy. Teraz ta misja jest naprawdę trudna na hardzie.
Do it!
Vektor
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 18
Joined: Tue May 30, 2017 12:10 am

Re: 2 bugi w kampanii rosyjskiej

Post by Vektor »

W 6 RU kiedyś nie byli aż tak natarczywi - fakt, jak im się wbiło do bazy, to potrafili wyjść z koszar i wieżyczek i poprowadzic trudną do odparcia szarżę, teraz nie da się podejsć pod ich bazę bez sprowokowania kontrataku.

W czerwony obszar wjechały 2 komory z syberytem, 2 cieżkie czołgi i reszta średnie gatlingi, nie pamiętam, czy w miedzyczasie pojawiła się dostawa od Płatonowa. W kolejnej misji nie miałem jednego czołgu, za to miałem 2 komory pełne skrzyń i jedną pustą.
Last edited by Vektor on Sun Jan 19, 2020 3:36 am, edited 1 time in total.
Post Reply